Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Procházka hřbitovem

05. 11. 1999
0
0
1044
Autor
TBC

Viděla jsem osamělé stromy sklánět větve nad bezduchým lidským tělem co vráželo do lidí a potácivým krokem kráčelo spirálou života aby se koncem vrátilo ke svému počátku Viděla jsem bledé paprsky měsíčního světla probouzet dávno neživé přízraky ukryté hluboko v popelu vzpomínek aby se se znovu nabitou silou zakusly do živého Viděla jsem siluetu kříže s rozbitým Kristem který zavěšen hlavou dolů ve tváři špinavé slzy v podivné grimase pozoroval nebe Viděla jsem šílený dav trhat bělostná křídla posledním andělům a v divokém reji šlapat po nehybných tělech zaházených barevným podzimním listím...
TBC
09. 11. 1999
Dát tip
Je to pravda, ale mě už to nebavilo... :)

Jean
08. 11. 1999
Dát tip
Učitel tance by to prochlastal...:-)))
Ne, ale zpátky k litaratuře. Tahle báseň je dobře napsaná, hodně silná, ale mohu-li se rejpnout, pak ten konec by moh bejt ukončenější a tím pádem více zasahovat. Ale to je jen můj názor.

Špuntík
05. 11. 1999
Dát tip
Kde je takový hřbitov?

Print
05. 11. 1999
Dát tip
Už jsem jednou říkal a strašně rád opakuju: TBC umí!!!!:-)))

Krytyk
05. 11. 1999
Dát tip
Nemám proti tobě žádné očkování :d))

Rivka
05. 11. 1999
Dát tip
Krytyk má pravdu - přítel Koch se dřel nadarmo:-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru