Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jen natáhnout ruku

22. 09. 2008
0
3
609
Autor
Abéni

http://leteckaposta.cz/507302661 - tuto mp3 jsem poslouchala,když jsem to psala.Takže by bylo možná dobré si ji k tomu pustit. Je to pak záživnější;)

Stojím na kraji  písečné pouště. 

Na severovýchodě pramení Nil.

Jdu dolů na starou cestu plnou písku a kamení. Jsem žízniv.  Najednou se předemnou tyčí chrám, jako košatý strom s jablky uprostřed Sahary. Velký a záhadný.        

              ....Jen natáhnout ruku....

Mé srdce buší do rytmu bubnů, zvuků, které se protahují škvírami velkých dveří a chodeb až ke mne. Dotýkají se mých uší, mých tváří, mých očí ,úst,šíje... Proudí do mne.

              ....Jen natáhnout ruku....

Vrcholky paláce hladí jemné paprsky zrovna zacházejícího oranžového a teplého slunce. Jeho paprsky hladí chrám,jako muž ženu po dlouhé noci při ranním rozbřesku. Muž,žena..Chrám,slunce... Ti dva k sobě patří. Osiris,Seth....

              ....Jen natáhnout ruku....

Začíná se mi točit hlava.Srdce mi buší čím dál rychleji...Pak zpomalí...Skoro se zastaví.... Vzrušení ustoupí náhlému klidu uvědomění.                                                                                                                                                  Ramses...........Chrám Ramsese.........

              ....Jen natáhnout ruku....

 

 

 

 


3 názory

Abéni
23. 09. 2008
Dát tip
Děkuju. Určitě se budu snažit to časem vylepšit.

Nicollette
23. 09. 2008
Dát tip
ta hudba je milá... ale mám - li ji brát spolu s textem, pak bych určitě vynechala slovo "Najednou" v páté větě... v takové hudbě neexistuje Najednou :)) bez hudby by byl text poloviční. opravdu se snažíš popsat to co cítíš, ale to nikdy nepřeneseš na druhého člověka tak jak chceš.... mně to přijde jako nápad milé, ale nikoli tak zajímavé (už tim zpracováním)... neber to osobně, tuším, že ti na téhle věci záleží, pro mě je to příliš svázané, ploché....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru