Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nápisy na zdi

23. 09. 2008
1
11
644

Útržky vět a příběhů...

Jen pokoj, tma a měsíční svit. Vidím, vidím své nápisy na zdi, měsíc se od nich odráží a dává jako by nebeskou krásu, útržky básní a slova, která mě napadla… všechna jsou napsaná na lepících papírkách… Tak projdi se mnou temnotou… Celý svět v úderu srdce… Já nevím, nevím, co to znamená, snad kdysi, jen v mé hlavě byly součástí velkých básní, velkých příběhů a dnes pouze mlhavou vzpomínkou, větou ztracenou v mlze bez dalších slov, jen bezduché nápisy na zdi. A má to smysl, jen tak na zeď psát a příběhům jejich duši brát? Ne, vždyť spadnou k zemi, snese se na ně prach, zůstanou po nich světlá místa, tak proč je takhle pošlapat? Já nevím, už vím jen snad, že od teď budu jen na počítač a papír snad svá slova psát.

 

 


11 názorů

Honzyk
24. 09. 2008
Dát tip
...no ok, pocitac, ale nemusis zrovna kazdej pristipek hazet sem, coz?.))...jinak si delej, co chces, jasny, ale myslim kvuli tobe...

Petrusha
23. 09. 2008
Dát tip
no len, keď to má k úvahe dosť svetelných rokov no ...

Alojs
23. 09. 2008
Dát tip
je to strašně rozhárané, navíc jen jaksi chaoticky nastřelené. což i na tak malém prostoru překvapí. více bych specifikoval jednotlivé fáze textu, náležitě je rozpracoval... ... nicméně neházet flintu o žita. čti, piš, výsledky se budou jenom a jenom zlepšovat. držím palce

Na papír píšu strašně hnusně, v sešitech to musím pracně luštit, proto jsem napsala počítač.

A.H.
23. 09. 2008
Dát tip
lepší na papír

Norsko 1
23. 09. 2008
Dát tip
ještěže máme kompy

14. Aha. Budiž.

Neuvěřitelné... Ještě se půjdu mrknout na věk.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru