Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Wind

23. 07. 2001
2
0
1139
Autor
Moppy

The wind blows from the east to the west,

when he will stop and have a rest?

And if he becomes angry, then

he changes to a hurricane.

 

Being strong he meets his sister,

who turned out being little twister.

They both are going for a ride

from which no one can ever hide.

 

The path they rode you cannot miss,

nature got a deadly kiss.

But they never turn around

losing what they have just found.


Bezejmenny
19. 10. 2001
Dát tip
The wind blows from the east to the west, when he will stop and have a rest?
Mám bohužel stále takový dojem, že toto už jsem kdesi četl. No, třeba si vzpomenu, kde.

Moppy
19. 10. 2001
Dát tip
Bezejmenny: Pokud jsi to nekde cetl, muzu te stoprocentne ujistit, ze ja tedy ne. Jinak bych to sem nenapsala.

Bezejmenny
19. 10. 2001
Dát tip
Už jsem si vzpoměl. Bylo to na Cyberspace. V jednom privátním auditu jedné přítelkyně. Bohužel Cyber je momentálně out of limits, tak to nemohu zkontrolovat. Ale třeba tě to potěší, že si tě lidé kopírují i jinam. Byly tam mimochodem i tři tvé další básničky, věříš? ;o))))))

Moppy
19. 10. 2001
Dát tip
O tom jsem nevěděla. A těší mě to. Měla jsem obavu, že si myslíš, že jsem to někde opsala.

Moppy
19. 10. 2001
Dát tip
Bezejmenny: A které básničky to byly? Můžeš mi poslat nějaký odkaz?

Bezejmenny
19. 10. 2001
Dát tip
Pamatuji si s jistotou "O oku a punčošce", a myslím, že i "Život v síti".

Zkontrolovat to bohužel nemohu, Cyber je mimo provoz. A odkaz by ti asi k ničemu nebyl: šlo o privátní audit, jen pro přátele. Nedostala by ses tam. Založila ho kdysi kamarádka Hana, jinak zvaná Medulka. Měla tam původně takový audit pro pár přátel, kde hromadila jak vlastní texty, tak věci, které se jí na webu líbily, nebo ji nějak zaujaly. Nejspíš si tě odtud zkopírovala. ;o))))

Mě samotného to dost překvapilo, dokud jsem si neuvědomil, odkud ty básně znám. ;o))))

Už jsem Haně poslal majl s dotazem, jak to bylo, ale odpověď zatím nedošla.

Krel
24. 07. 2001
Dát tip
líbí....moc..!*

Danny
24. 07. 2001
Dát tip
díkiss

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru