Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nejlepší práce?

23. 07. 2001
5
0
1674
Autor
Moppy

Jediná budoucnost jistá,

v zemědělství traktorista.

Jezdí, sklízí, orá, seče,

zákazník mu neuteče.

 

Usmívat se nemusí,

a nikdo ho nedusí.

Když mu dojde palivo,

tak jde klidně na pivo.

 

V penězích má slabiny,

zas má čas číst noviny.

V jazycích má rezervy,

je však zdravý na nervy.

 

Žije celkem v pokoji,

o místo se nebojí.

Má duševní oporu,

je řidičem traktoru.


chacha*

zoo
28. 10. 2001
Dát tip
Popelář - to je můj sen! Drkotáním budit den, v brčálové zeleni ze stupátka řídit svět a kdo se mi zprotiví, tomu přestat vyvážet. Žádní družstevníci! Po civilizaci poslední, co zbyde, právě smetí bude, ušmudlaný lide.

jéééééééééé, to je nádhera!!!!!!!!!!!!!! V jazycích má rezervy, je však zdravý na nervy. :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDD**********

avi

papouch
27. 10. 2001
Dát tip
já jezdil s trachtórem na chmelu :) a pak se mám divit, že neumím anglicky :)

Kami
27. 10. 2001
Dát tip
:o) :o)) :o)))

zoo
27. 10. 2001
Dát tip
:-))

alina
27. 10. 2001
Dát tip
:o))))))))))))))))))))))))....tak teď se mi výrazně ulevilo!!!! ....ehmm....tedy jen v případě, že mi odkývete, že profese knihovnická a traktoristická se od sebe příliš neliší.........../obzvláště 4. sloka výrazně souhlasí/!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

alina
27. 10. 2001
Dát tip
Jéé, já se spletla!!!!! MĚLA JSEM NA MYSLI 3 sloku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wopi
27. 10. 2001
Dát tip
:))))))))))))*** 3lob :)))))) V.Č. - dík :))

...pchá, jelimani, kdopak z vás má papíry na traktor, co?:) Já jo!:-)))

Kami
27. 10. 2001
Dát tip
A moje kamarádka, která měří 153 cm a je naprostý technický antitalent taky :o).

alina: hlavně že jsi zdravá na nervy, ne???????????? přece peníze nejsou to nejdůležitější.... ..i když - ještě za komančů, znala jsem jednoho, ten jezdil traktorem a vydělal si hromadu peněz, protože jezdil v Praze z Prefy do Stavoservisu - převážel armování do betonu a byl placenej od fůry a jelikož ty dva podniky sousedily, otočil to za den mnohokrát a my mu říkali "šílenej traktórista" - jiná věc byla, KOLIK toho odvezl - vešlo se mu toho na ten valník strašně málo, takže to, co převezl za celej den, by jedna Liazka odvezla při jedný fůře za desetinu platu, času i spotřeby nafty, ale to bylo holt komunistický hospodářství:o)))))

Krel
24. 07. 2001
Dát tip
jenom rým rezervy-nervy se mi tam moc nelíbí...ale jinak je to sůůůůprrrr...:-))))

myrinda
23. 07. 2001
Dát tip
:-))))

Helča
23. 07. 2001
Dát tip
:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru