Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bude třetí světová válka?

16. 10. 2008
3
4
2339
Autor
Rendalt

Jeden z článků na mém blogu . Měl jsem hlavně potřebu se vypsat,takže po stylistické stránce a zhlediska objektivity to určitě není 1A,ale prostě jsem se musel nějak ventilovat.

Dneska ve škole jsem se jen tak z prdele zeptal spolužačky,jestli se těší na to,až přijde Armaggedon.K mému překvapení odpověděla že jo,ale ještě víc na třetí světovou válku,která vypukne v roce 2010.Samozřejmě že se to vztahuje k proroctví jedné “novodobé Sibyly”,o kterém se teď hodně mluví.Následují text je zkopírován z jedné diskuze na libimseti,nevim odkaď ho tam ti lidi vyhrabali.


    Byla to věštkyně Vangelia Gustherová (+85). Mezi místními známá jako 'baba Vanga'. O jejím životě se vyprávějí nejrůznější příběhy. Jeden z nich líčí, jak ji v 11 letech zastihla silná bouře, která jí do očí navála písek a prach. Poté ji vyzvedla do vzduchu a ona spadla kousek od domu, kde žila. Od té doby oslepla na obě oči. Současně se slepotou se objevil její 'dar' předpovídat budoucnost. O své schopnosti mluvila jako o 'cestování časem'. Pro její jasnovidecké schopnosti ji denně navštěvovaly stovky Bulharů i cizinců. Nechyběly mezi nimi ani státníci včetně Adolfa Hitlera. Celkem předpověděla 7000 událostí. A v 80 procentech byly správné. Krátce před smrtí v roce 1996 řekla, že Země zažije ještě mnoho neklidu a zachrání ji jenom kontakt s mimozemšťany.
    Předpovědi, které jí vyšly:
    Teroristický útok na 11. září 2001
    Smrt princezny Diany (1997)
    Rozpadnutí Sovětského svazu (1991)
    Perestrojka v Rusku (1987)
    Datum Stalinova úmrtí (1953)
    Potopení ruské ponorky Kursk (2000)
    Jednání Gorbačova a Reagana (1987)
    Konflikt v Jižní Osetii (2008)
    Trefí se i v tomhle?
    2010 - třetí světová válka (skončí v roce 2014)
    2016 - Evropa bude skoro bez lidí
    2018 - vyčerpají se zásoby ropy, vlaky začnou létat
    2023 - změní se oběžná dráha Země
    2033 - polární oblasti budou bez ledu
    2043 - muslimové postupně ovládnou Evropu
    2111 - lidé žijí ve společnosti s kyborgy (kříženec člověka a robota)
    2273 - vznik nové lidské rasy
    2371 - hladomor
    3797 - Země přestává existovat

     

Docela nářez,že?Já nemám přílišnou tendeci věřit nejrůznějším proroctvím a předpovědím,i když něco se občas náhodou vyplní.Jenže je to všechno strašně relativní.Třeba takový Nostradamus musel kvůli tehdejším poměrům svoje předpovědi šifrovat,takže si je můžeme vyložit mnoha způsoby.Taky je zajímavé,že se všechny proroctví vytahují až po tom,co se nějaká ta událost přihodí.Proč o tom nikdo neví a nemluví už předtím?U téhle ženské je to zjednodušeno tím,že nic nešifruje,takže o spoustě věcí mohli lidi vědet s předstihem,ale stejně hovno.Třeba takový datum Stalinovy smrti,to by přece v té době musel být nářez jaxviňa.Ale když udělala 7000 předpovědí, třeba už ani neví,co přesně předpověděla a na ten den se jí tam zrovna hodil Stalin,takže si ho tam dosadila.No dost už,teď k té válce.

Když to vezmeme racionálně,tak každý století mělo aspoň jednu velkou válku.Navíc,když se teď podívám na situaci USA,tak jim možná nic jinýho než válka už nepomůže.Připočtěme si k tomu neustále napjatou situaci Západ x Východ,muslimská expanze do západních států, Irák, Afgánistán, Koreu,Čínu,ubývající zásoby ropy,americké radary a raketové základny v Evropě,kretény typu George Bushe,tisíce zfanatizovaných muslimských sebevrahů,ruské zbraně namířené na naší republiku a další stovky věcí,moc mě to optimismem nenaplňuje.Je to naopak docela logické,že musí přijít něco velkého,něco co všechny dosavadní principy změní a co bude mít fatální následky na naši civilizaci.Já si ani třetí světovou nedokážu dost dobře představit.Myslím,že už to ani nemůže být o pěchotním boji a dalších klasických postupech,ale převážně o nucleárních a vodíkových zbraních a kobercových náletech.Když si vezmeme potenciál jaderných zbraní,kterým největší velmoce disponují,tak už teď jsme nejmíň milionkrát mrtví.Ale i navzdory tomuhle faktu nemyslím,že třetí světová bude konec světa.Myslím,že tu bude všude rozstřílená pustina,ale lidská civilizace nezanikne(něco jako ve hře Fallout).Evropa bude vylidněná (viz předpovědi) a začnou se sem srát arbáči a další verbež z východu (což znamená že je válka asi tak moc nepostihne a odnese to hlavně Západní svět a Rusko,samozřejmě).Hodně států bude smazáno z mapy (ČR pravděpodobně také) a to následkem užívání zbraní hromadného ničení.Vyčerpané zásoby ropy a létající vlaky jsou jen detaily,se kterými se počítá.Změnění oběžné dráhy Země může změnit hodně,otázka je proč se tak stane.Že by následky četných výbuchů?Těžko říct.

Roztání ledovců je další prkotina,o které všichni už dávno ví (až na našeho geniálního a skvělého pana prezidenta,který tento fakt z neznámých stále popírá a dělá ostudu nejen nám,ale i celé republice).

Kyborgové je docela zajímavá věc,zatím je to spíš otázka science fiction,ale proč ne?Vemte si takovou navigaci v autech nebo třeba internet,to byla před pár desítkami let taky jenom utopie.A technologický pokrok graduje právě v časech válek (někdo prostě musí vymýšlet nové způsoby zabíjení lidí).Pak tu je vznik nové lidské rasy,to už je otázka evoluce a hormonálních změn následkem vnějších vlivů (vemte si posraný steroidy nebo třeba jenom blbou hormonální antikoncepci).Hladomor je už potom sranda,která tu v minulosti byla hodněkrát.Nakonec tenzávěrečný zánik světa vypadá jako vysvobození.Jen mi v tom výčtu chybí ti mimozemšťani,ale to už jsem docela off topic.

Tohle je jen můj spekulativní pohled,který se – jak opravdu doufám – nevyplní.Bohužel mám velice špatné tušení,že se vážně něco posere.Řekl bych,že se ze dne na den něco stane a pak už to půjde rychle.Někdo něco odpálí,někde se na něco zaútočí,nebo se třeba jen někdo špatně vyspí a pak to bude pěknej marast.Já ale nechci válku,nechci jí střílet po lidech a zabíjet (I když pokud bych neměl na výběr,dělal bych to jak nejlíp bych uměl).Chci žít v klídku,cestovat,souložit,chlastat,studovat, sportovat,dělat všechny ty fajn obyčejný věci,ale hlavně nechci válčit!Teď už asi moc schízuju,já vím.Je to jen blbá předpověď staré senilní báby.Jestli je pravdivá nebo ne,ukáže jen čas.Zbývají ještě dva roky,takže si je budu snažit maximálně užít.A potom?Buď se nic nestane a já si budu užívat dál,nebo třeba za tři roky touhle dobou budu někomu zrovna pažbou rozbíjet lebku, granátama čistit bunkry anebo utíkat z křížové palby.Kdo ví.Každopádně každá válka je pro někoho vždycky až moc dobrej kšeft na to,aby prostě nevypukla.Zatím se mějte.


BTW:jestli jste ty moje bláboly přečetli až do konce,jste fakt dobří (nebo se prostě jen strašně nudíte :-D )


4 názory

Jo a ti mimozemšťani, Baba Vanga tvrdí, že Zemi zachrání jen kontakt s mimozemšťany, ne to, že k tomu dojde.

Světová válka klidně být může. Až se Číňan rozhodne, že potřebuje Arabskou ropu, je to tady. Evropa bez lidí? Jaderné pumy by to zvládly. Póly bez ledu? Věřím, GO je skutečností. Kyborg? Vždyť ten už skoro existuje, co jiného je člověk s umělým kloubem a srdcem? Kdo ví, kde se to zastaví. Vznik nové rasy? Jistě-genetika je mocná. Hladomor? Samozřejmě, až bude víc žaludků, než hektarů, musí nutně přijít. Země přestává existovat? Tak to by musela být nějaká skutečně veliká srážka s tělesem velikosti Měsíce, což však bohužel možné je. Věřím všemu, vše z toho přijde. Otázka zní, jestli se Bába trefila do letopočtů.

neroušek
16. 10. 2008
Dát tip
Světová válka nebude,souhlasím se Zámotkem, z toho by nebyl žádnej zisk pro nikoho.Jinak předpovídat,to není žádný umění: když předpovím v obecné rovině že bude válka,umře diktátor,bude hlad,spousta lidí umře,rozpadne se velká říše..........vždycky se trefím.*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru