Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Případ nevěrné Kláry - 1.Prolog

20. 10. 2008
0
4
360

Bylo nebylo....

Nevěrná Klára

 

1.Prolog

 

Byla mladá, byla plachá. Neznala to. Poznala ho a začali se poznávat, bylo to spontánní, nové, krásné, nečekané… zamilované. Byla to láska. Asi. Byli spolu, chodili na procházky, poznávali se čím dál více. Měli společné zájmy - hráli spolu, měli společné přátele a rozšiřovali si společně obzory. Trávili spolu čas, povídali si a bylo to super.

 

Pak studijně odjela… a poznala tam toho druhého. Síla toho okamžiku byla neobyčejně silná. Možná to bylo místem, možná to bylo vzdáleností od domova, užívala si těch krásných neočekávaných pocitů. Rozuměli si, povídali si, bavili se… seděli si. Dny ubíhaly, došlo ji že to už není jen tak. Došlo jí, že je mezi nimi zvláštní pouto.  Užívali si všech těch chvil, nepřemýšlela proč to dělá, nepřemýšlela co to znamená. Jednou však překročil hranici a ona se zarazila…


4 názory

Měl to být záměr, chtěla jsem aby to mělo spád, ale asi se to minulo účinkem... zkusím to vypilovat:)

Makrelka
20. 10. 2008
Dát tip
To je na mě moc rychlý - sotva začala poznávat jednoho, už poznala druhýho. Ani bych se nedivila, kdyby přišel někdo třetí...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru