Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Případ nevěrné Kláry - 2. Odjezd

20. 10. 2008
1
4
406

2.Odjezd

 

Začala hra s ohněm a ona ji zarazila. Nechtěla uhasit plamínek začínajícího přátelství. A hlavně, měla HO. Ano, sice se krčil někde vzadu v jejich myšlenkách, ale byl tam! Musel být a nemohla ho vyškrtnout.  

 

Euforie krásných dní byla narušena. Nevěděla jak se chovat. Společně to přešli a dělali, že k tomu pokusu nedošlo. Udělali restart a vrátili se k tomu krásnému trávení společných dní. Kde ale existuje ta hranice? Pohledy, dotyky, pohlazení, vzájemná blízkost…elektrické výboje, které ji motaly hlavu. V jeho náručí ji bylo krásně. Tančili spolu. Lítala a vznášela se. A nadešel odjezd. Přátelsky se rozloučili, usmyslela si, že budou pokračovat v přátelství a přesvědčila se, že to tak opravdu chce.

 

On ji však zůstal v hlavě. Myslela na ty společné chvilky a srdce po něm volalo.

4 názory

Přidáme romantiky, slibuju, chtěla jsem aby to bylo realistické, a dnešní svět nekdy není moc romantický, ale bude:)

Lucie-at
20. 10. 2008
Dát tip
To myslíš vážně?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru