Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

poprve - dušičková

01. 11. 2008
4
20
1514
Autor
piha

...

Upekla jsem bábovku-.

Poprve v životě -

a povedla se!

 

Zítra se o ni

rozdělím s těmi mrtvými.

Poprve.

 


20 názorů

piha
02. 11. 2008
Dát tip
se synem :)

moorgaan
02. 11. 2008
Dát tip
kdovi s kym pečeš?.-))/**

piha
02. 11. 2008
Dát tip
:) Hmmmmmmmmm

Horavin
02. 11. 2008
Dát tip
Jenom na okraj: "Poprvé" by Ti snad nemuselo připadat uřvaně. Ale ještě jinak: "prve" lze použít jako obvykle používané slovo (Kryl: "Znělo to stejně jako prve..."). "Poprve" je však neexistující slovo, stěží je lze přijmout jako slang a jako novotvar je nefunkční.

Horavin
02. 11. 2008
Dát tip
:O)

Pacer
02. 11. 2008
Dát tip
Nornální lumpárna. Upekla sis bábovku a sežereš ji sama :) I když .. jsi li velmi poetická piha, pak představa, jak se na nadrobenou bábovkou na hrobech, mezi blikotající svíčky slétají modřinky, vrabci a kosi je i pro zemřelé velmi přijatelná :)

piha
02. 11. 2008
Dát tip
poprvé mi přijde uřvaný . bodo to ještě chvíli poslouchtat. asociace to není - jen propojení světů nechci, aby mé básně byly nepochopeny, jen k nim nechci dávat klíč - a´t si každej vezme co chce nebo ne- pokud jsou ovšem čistě subjektivní a není v nich PŘESAH, pak to nejsou básně - někdy se daří ,jindy ne :)

neroušek
02. 11. 2008
Dát tip
Ale neroušek rozumí. Ono zas až tak jednoduchá báseň to není, jak vidno z kritik....někteří holt nerozumí...no.PS. ne,ne.......nic k básni už nepřidávat..............žádné naposled nebo jindy atd. PS. 2 Pravda, ať básnířka opraví poprve-poprvÉ.

piha
02. 11. 2008
Dát tip
znamení je to pro mne takové, že třem ze čtyř se to prostě nelíbí :)

piha
02. 11. 2008
Dát tip
neberu to jako tvrdou kritiku- dávám si teď tu bábovku...:) ale ani hladová bych v tom neviděla tvrdou kritiku :)

piha
02. 11. 2008
Dát tip
neboj se

piha
02. 11. 2008
Dát tip
na závěr bych dala ještě a naposled - co myslí neroušek?

neroušek
01. 11. 2008
Dát tip
Super! Ta báseň je silná- přitom je napsaná jednoduše. Když na sobě básnířka pracuje - výsledky se dostaví: větší nároky, vybraný vkus a hlavně přízeň múz, moudře dí neroušek.*

Dolfiness
01. 11. 2008
Dát tip
tyjo, to je morbidní :-o asi nechápu :(

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru