Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Smutné loučení

28. 07. 2001
0
0
1054
Autor
soul

Tuto "báseň" jsem vymyslel při loučení s nějlepšími přáteli. Byl to velice smutný den když jsme se rozutekly do škol, které jsou vzdáleny desítky metrů od sebe. A cesta kterou musíme podstoupit na návštěvu svých přátel, tak může trvat i 10 minut!! Ale v tu chvíli nám do smíchu nebylo.

Nač pláč, nač slzi.

Proč tyto chvilky nás mrzí.

 

Nač smutek, nač žal.

Proč by se člověk samoty bál.

 

Nač zármutek, nač loučení.

Proč tyto chvilky jsou jako mučení.


CrazyFairy
23. 08. 2001
Dát tip
Bez slz, bez pláče nevážili bychom si štěstí. Bolí, mučí, pálí, nenávidíme je, však važme si jich, úsměv by nikdy už nebyl tak vřelý a milovaný.

Krel
02. 08. 2001
Dát tip
no u nás to bylo tak nějak stejné...

Jemný
02. 08. 2001
Dát tip
Gastarbajtr: Asi jo :-)) V takové té, kde se nosí školní uniformy, všichni mají americký úsměv a ulízlé vlasy, přestávky vyplňují rýsováním okrajů sešitů a sem tam někdo prohodí : " Nemáte prosím někdo gumu, překročil jsem linku o dva milimetry " ...

Gastarbajtr
30. 07. 2001
Dát tip
Jemný: třeba byl soul na nějaké lepší škole :-)

Gastarbajtr
29. 07. 2001
Dát tip
oprav si "slzi" na "slzy". smutek? u nás byli všichni rádi, že už se neuvidí....

Jemný
29. 07. 2001
Dát tip
Gastrbajtr: U nás taky :o)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru