Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Šance, kterou jsem p(r)osral

08. 11. 2008
2
2
809
Autor
corso

Na co se s tím seru? Stejně šla spát. Ani nebyla pěkná, byla při těle. Ale tak nějak jsem tušil, že tahle by se nebránila. Že by do toho se mnou šla. Někde v přítmí bychom si to dali a pak si řekli dobrou noc. Každej by si šel po svým. Ona do svého pokoje a já bych se vrátil zpátky za bar, umyl nějaký pivní sklenky a třeba si nalil panáka, abych to lépe strávil. Fakt bych potřeboval šoust. Nutně. Dneska se tady potulovalo spousta krásnejch holek. Všechny se tvářily nepřístupně, jen ta jedna jediná, angličanka oplácaná, na mě vyslala signál. Měla tu známou jiskru v oku, když si objednávala pivo a šot absintu, chtěla, abych se jí dotkl, když jsem ji pokládal drobné do dlaně, byl to vysloveně viditelný pocit. Ale místo, abych jí řekl, hele zlato, pojď se mnou támhle do kumbálku, rozmrdám ti prcinu, akorát jsem začal koktat něco špatnou angličtinou, jako, že děkuji a chtěl jsem jí popřát hezký večer. Samozřejmě, že jsem měl chytit šanci za pačesy, ale kdo má kurva ve čtyři ráno vymýšlet nějaký smysluplný anglický souvětí, když v tom ani není moc dobrej. Tak jsem ji jen mlčky nalejval a blbě se při tom usmíval. O pár židlí dál seděl takovej buřt a chlastal speciálně jen české pivo. Taky anglán. Tou ranní dobou už byl dobře pod obraz a jen něco mrmlal a trochu se mu třásly brady. Pak si dal sodovku a zbrchal se. Začal se kolem sebe rozhlížet a všiml si té mé angličanky. Kurva, řekl jsem si pro sebe. Tušil jsem, co má to sádlo za lubem, ale jak mu v tom zabránit, když mluvili voba stejnou řečí a já jsem byl mezi nimi cizinec. Cizinec mezi cizinci ve vlastní zemi. Do prdele práce pitomá, než jsem stihl cokoliv vymyslet, začal na ni cosi drmolit. Usmála se na něj, kývla a ten pičus si k ní přisedl. Tak jsem se stáhl za závěs, popadl svou flašku a pořádně si přihnul. Ořechovice od táty.  Hned jsem jasně věděl, co udělat. Vrátil jsem se za bar a nalil tomu tlusťochovi velkýho panáka. Angličanka mě celou dobu pozorovala těma svýma havraníma vočima a mě to dělalo moc dobře. Chvíli ostřil na obsah sklenky a tak jsem mu řekl, že to je náš národní nápoj, aur nejšnl drink, andrsténd? A on se pousmál, takže se mu tuk nahromadil po stranách ksichtu a polkl všecko na ex. Pak už jsem byl opět pánem situace. Zas jsem se mohl přiblble usmívat a nalejvat té mé kobylce, protože buřt na mě zamžoural a trochu zakoulel očima a práskl čelem o bar. Tak holka anglánská, a teď tě musím zatáhnout semka ke mně a vyhrnout ti sukýnku, pusinko. Hm, tak to uděláme, kotě. Jenže jak jí to říct? Já znám leda jako fak. Tak na ni chvíli koukám, usmívám se a pak ze mě vypadne: Lec fak! Jó holka, my češi se s tím neserem. Tady se nekecá, tady se rovnou šuká, víš? Ale ví leda hovno, celá zkoprněla a začala tahat z kabelky peněženku. Chtěl jsem jí naznačit, že pití bylo na mě, tak jsem ji zabrzdil ruku, chytil ji, aby nechala peněženku v kabelce. Ale na co se s tím seru? Lekla se a z kabelky nevykoukla peněženka, ale pepřák. Stačil jsem se jen nadechnout, že něco vyhrknu, ale schytal jsem plnou dávku. Držím se voběma rukama za ksicht a votočim se, že vyběhnu dozadu k umyvadlu, v tý rychlosti jsem musel minout futra a naperu to do regálu s chlastem. Probral jsem se po nějaký době, když mě profackával ten buřt, asi se taky před chvílí vzbudil. Mlha před očima se pomalu rozpustila a já tomu blbovi poděkoval, že mě přived zpátky mezi živý. Pořádně jsem se opláchl a pak nám oběma nalil ořechovici. Buřt kroutil hlavou, že už nebude, ale když jsem držel sklenku v ruce tak dlouho, dokud si se mnou neťukl, nakonec ji do sebe hodil. Práskl hlavou o barovou desku a já začal pomalu uklízet ten bordel. Tolik vylitýho chlastu, ježišmarjá.

Takovej večer to moh bejt. Jen jsme si mohli s teou anglánkou vrznout a pak by si šel každej zase po svým, no.

A vona si de spát, bůh ví do kterýho pokoje. Tak jsem to všechno pouklízel, vytřel podlahu a  rozednilo se. Probral jsem buřta a on se odbelhal na cimru. Měl jsem zkaženej den.


2 názory

:D let´s fuck? really ? :))) 


jH
09. 12. 2008
Dát tip
tak ti dame tip a bez zbytecnejch kecu. THK company.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru