Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zážitek

09. 11. 2008
0
12
502

Zážitek. Co je to zážitek? Spojení zážitek z něčeho je námi vnímáno ,jako něco co si z daného časového úseku nejlépe pamatujem, něco co v nás utkví, něco co nás zasáhne a možná ještě po letech budeme se zasněným pohledem vzpomínat na ten jedinečný pocit, kterému se říká zážitek...je to definice duševního krásna, jež je osobitá pro každého z nás a snad proto se vyhněme zobecnění tohoto slova,možná bychom mu vzaly vítr z plachet...

Zmiňuji se o tom cíleně abych snad nebyl napaden za nedodržení tématu--můj zážitek se této obecné definici vymiká, protože rybařit jsem chodíval dosti často prakticky od ranného dětsví, ať uš sám či s otcem, a tento prožitek jsem si odnášel pokaždé byť promoklý či snad promrzlý na kost. Nic mě od něj v těch dobách nemohlo připravit aš později já sám. S věkem jsem ztratil zájem přesto ale i dnes ve mně tyto vzpomínky jakoby tančí a tančit snad budou. Naposled jsem se ohodlal smočit udici z kraje letošního léta.

Dříve nebylo překážek. Nyní již u té první, ve formě drnčícího budíku nastaveného na půl šestou ráno!, mi činí nesmírnou potíž nepočkat na slunko a nedospat, přestože bych tím mohl výrazně ohrozit frekvenci záběrů. Abyste rozuměli ryby berou hlavně brzy ráno nebo pozdě večer. Tedy v čase, který není pro člověka přívětivý.

Přesto vstávám, snídani nestíhám. Ryby dnes budou jíst dříve než já. Popadám batoh s náčiním a vycházím z domu. Venku do mne ihned praští zima. Pomalu, jak jen mi to ztuhlé nohy dovolý, kráčím k rybníku.

Hned první pohled na mlhavou vodu skýtá pohled na divadlo, které dovede rozehrát jen příroda. Jeho aktéři si však žádají vysoký honorář, znovu pociťuju lezavý chlad. Poklidně melacholickou hladinu čeří rybí ploutve. Vybaluju prut a nahazuju. Příliš zbrkle. Vlasec se mi motá do větví nedalekého stromu. V prvním návalu zlosti bych ho nejraději podřízl. Dávám se do rozmotávání. Třesou se mi ruce. Druhý pokus. Nástraha dopadá tam kam má. Tahám první úlovek, měl by ještě dorůst. Plav! Uš mi není zima...


12 názorů

No to si dobrej vytriproutek asi...namocit to by ti taky prislo divny...di nekam tedaxD

Vim skara! xD sem se prepsal...udici chapes jako splavek hacek oluvko navnadu tomu se rika udice xD z kraje...proste nekdy na zacatku leta...ja nevm tj marný asi...

Smysl ja nevm jakej bys v tom chtel najit smysl...je to trosku slozitejsi moc to na sebe nenavazuje ale dyz se zamyslis nad tim coz po tebe samozrejme nechci xD tak to śoudrznost ma....smysl to ma takovej jakej sem tomu vdechnul a krom tohu US xD bych nic neprepisoval...

Pardon pardon! xD to jemuj sloh z minuleho tejdne z kereho sem dostal petku prislo mi ze nepravem, ale vasi kritiku si pustim vice k telu takze to beru....Jj jasný ten Augustin me se nechtelo si zakladat kuli tomuhle novej profil...hlavne v klidu! xD

Oldjerry
09. 11. 2008
Dát tip
Zneužití nicku je porušení dobrých mravů. Ač jsem v podstatě proti blokaci, v tomto případě bych to doporučil. Skutečný Augustin by nikdy takovýto blábol s nefunkčními hrubkami nenapsal....

A vůbec - to má nějaký hlubší smysl, to prznění češtiny?

"Vymiká"??? Ty čuně!

Blbé. To s tím nickem, ale i dílo. A to "uš" na konci korunuje všechno to pitvoření....kdo si nevšimne toho dlouhýho í, tak bude mít fakt Augustina za zbláznivšího se. TYTYTY!!!

katugiro
09. 11. 2008
Dát tip
Už jsem se lek, že se Augustin zbláznil. A ty, podvodníčku, jsi už kdysi sliboval, že sem psát nebudeš.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru