Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mé druhé já

12. 11. 2008
7
32
1669

Já vím, že už to do soutěže nestihnu, ale aspoň pokus - je to příběh mého života. Někteří bohové musejí být šílení, anebo mají zvrácený smysl pro humor..

Vkrádala ses do snů mých

po léta

ty něžná vílo

a já nořil prsty

do tvých plavých vlasů

         neschopen zachytit tu krásu.

 

 

V mém světě jsi však nebyla…

 

S nadějí

že změním ty dny osamění

zažehl jsem svíce

magické

a v rituálu starém jako čas

probudil zaklínadlo

              …..prostor zmizel…

 

 

Má mysl odplula

kamsi mimo tento svět.

V pozici lotosového květu

 

vyslal jsem do vesmíru větu:

 

Přijď ke mně, má lásko, můj živote!

 

A pak už nevím…

 

 

Do těla mi vrátil duši úder

co něžný příliš nebyl.

V pokoji doutnal nábytek

tvůj obličej se v kouři zjevil.

 

 

Když jsi se mnou třásla

a hovořila ke mně,

ten hlas jsem nepoznával

nezněl jemně.

 

Ale pak  přilbu svou jsi sundala -

- ten závoj vlasů, ten jsem znal,

tisíckrát  rukou hladíval !

Šťastný konec? 

 

Snad. 

 

A přesto má Bůh u mě dloužek

- ty na prstě jsi měla kroužek…

 

 

 


32 názorů

diderotka
05. 01. 2009
Dát tip
ju, ju, vše se vyplní, akorát někdy trochu jinak než jak bychom si představovali - holt pro naše dobro:-) .-)

A víš, že máš asi pravdu? Já si lámal hlavu nad tím, co to jako mělo znamenat, proč se nám tak zamotal život... a teď, teď už jsem přestal cokoli žádat. Prostě ji mám rád, i když se mnou není, nevím, co se stane dál, ale nechávám všemu volný průběh. Už taky vím, že si člověk má dát moc velký pozor na to, co si přeje, protože by se mu to mohlo splnit. :-) Díky za vysvětlení. Sedlo.

diderotka
04. 01. 2009
Dát tip
Můžu si trošku filozofovat? To já ráda:-) Třeba ona opravdu byla tím poslem z nebes - poslem, který říkal, "přestaň po mě chtít nemožné, přestaň toužit po jediné ženské - já tu prostě takovouhle nemám... a co nitro, to tě nezajímá? Hele, nejsi trošku až moc zaslepený do blondýnek? Aby se ti nestalo, že tu pravou přehlédneš! Jestli teda neskončíš pro tu svoji touhu dřív v márnici! Posílám ti teda jednu blondýnku, abys viděl, že to máš opravdu marný!" Nevysmívám se ti. Jen taky někdy hovořím s bohy .-) A vím, že to co člověk chce, pro to musí udělat všechno. Ale někdy to nevyjde a je čas ohlédnout se po jiné cestě. A někdy, když se smíříš s tím, že to, cos tolik chtěl, nemáš, tak se to objeví .-)

no, nerozvedla se.. nějak se to ustálilo, v kontaktu jsme dodnes, a .. já fakt nevím, co bude dál.. (smajlík krčící rameny)

diderotka
31. 12. 2008
Dát tip
ten začátek se mi zdá hodně dobrý * od pak už nevím... bych to trošku předělala... ale vlastně nechci radit, je to tvoje dílo .-) jen a jak to teda dopadlo? bude rozvod? nebo bylo aspoň přátelství? bude pokračování básně? :-)

jejdavilda
14. 11. 2008
Dát tip
No my když děláme rituály tak zásadně na Vltavě. Voni se tam líp zjevují elementálové

Výborně, avox to pochopila, díky :-)

Jejdo, ty jsi truhlík. Jsem psal, že jsem dělal magický rituál. U toho se netarasí.

avox
14. 11. 2008
Dát tip
to by autor musel konat magické rituály na Vltavě... anebo alespoň nechat přetéct vanu a vytopit sousedy o patro níž... :-)

jejdavilda
14. 11. 2008
Dát tip
Jak to co? Mohla pomáhat stavět protipovodňové zátarasy. To by snad u toho nemusel doutnat nábytek ne?

avox
14. 11. 2008
Dát tip
Kdyby nedoutnal nábytek, co by tam dělala hasička (nebo požárnice)? :-) */

Disi, vílo - ty jsi blondýnka?? :-)


Marcela.K.
12. 11. 2008
Dát tip
Na osud nevěřím...

Ano, v neposlední řadě i to :-). Ovšem nepodpálit, nepřišla by ona. Cesty osudu jsou někdy klikaté.

Marcela.K.
12. 11. 2008
Dát tip
...třeba podpálit chalupu ?! :-))

Máš recht, já už taky ne. Nikdy nevíš, jak to dopadne a co všechno tím můžeš změnit.

Marcela.K.
12. 11. 2008
Dát tip
Ne, nedělám magické rituály :-)

Tys nikdy nedělala magický rituál pro přivolání spřízené duše? To byly svíčky :-).

Marcela.K.
12. 11. 2008
Dát tip
Tak nevím, proč Ti tam hoří :-))

Já nekouříííííííííím !

Marcela.K.
12. 11. 2008
Dát tip
Nemáš usínat se zapálenou cigaretou :-))

Já to líp neumím (možná zatím). Potřeboval jsem tam vrazit ten kontrast. Princezna ze sna a nakonec přišla, jenže veskrze praktická záchranářka. Navíc to bylo třeba zplodit hrozně rychle a to mi taky moc nejde. Potřebuji mít čas, abych to mohl vstřebat a posoudit a druhý den úplně předělat. Získat odstup.

Marcela.K.
12. 11. 2008
Dát tip
Jo , taky se mi to tak líbí víc... Taky by to nemuselo být tak dlouhý...ale to už se mi vymýšlet...osekala bych to..třeba ty víly bych utopila :-)

Líbí se mi to,TIP

Měla jsi pravdu, asi to vypadá líp.

Marcela.K.
12. 11. 2008
Dát tip
Ale to je fuk, nech si to kde chceš...třeba to máš rád šišatý :-)

No dobře, já to srazím ke kraji, když myslíš..

Marcela.K.
12. 11. 2008
Dát tip
Ta úprava na střed je divná...to dej radši na kraj. Je to šišatý :-) No a teď si počkáme na názor jednoho chytráka :-)

jejdavilda
12. 11. 2008
Dát tip
až na ten doutnající nábytek. tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru