Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Malování

20. 11. 2008
0
10
323
Autor
Kikulina
Maluju slzami po papíře.....................................................................................................................................................................................
........................................................................................................................................................................................A tvořím něco nového
Něco krásně zoufalého...................................................................................................................................................................................................
.....................................................................................................................................................................................................A je to k nevíře
A stejně v Boha nevěřím.........................................................................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................................................................................Tak co
A nejen taková víra je pryč.................................................................................................................................................................................
...............................................................................................................................................................Tah štětcem a zbytek barvy
Se rozpíjí v mých solených vodách...........................................................................................................................................
.....................................................................................................................................................Maluju, táhnu, vzdychám - ach, ach,...
Ještě kousek a začmárám to............................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................A chyby? Chyby mrzí...
Pak vezmu a roztrhám obraz vzteky.....................................................................................................................................................................
...........................................................................................................................................................................Štětec zlomím vejpůl
Kašlu na všechny ty krvavé fleky..........................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................A slzy utřu do potrhaného papíru
A začnu věřit... věřit na víru.......................................................................................................................................................................
 

10 názorů

Kikulina
21. 11. 2008
Dát tip
souhlasím s vámi:) nebudu vás zdržovat, sama musím běžet, hezký večer!

Kikulina
21. 11. 2008
Dát tip
Myslím si, že někdy to nejvíc cítí sám autor, těžko říci, znáte psychoanalýzu od Freuda? Podle mě je báseň něco jako třeba sen, člověk ze sebe psaním dostane to, co má v sobě.. Proto dost sázím na uvolněné verše, surrealismus, podle mne jsou v takových dílech myšlenky nejhlubší, a proto také nerada upravuji to, co už jsem jednou napsala, vyjma drobných nedostatků stylistických či gramatických samozřejmě:)

Kikulina
21. 11. 2008
Dát tip
Myslím si, že někdy to nejvíc cítí sám autor, těžko říci, znáte psychoanalýzu od Freuda? Podle mě je báseň něco jako třeba sen, člověk ze sebe psaním dostane to, co má v sobě.. Proto dost sázím na uvolněné verše, surrealismus, podle mne jsou v takových dílech myšlenky nejhlubší, a proto také nerada upravuji to, co už jsem jednou napsala, vyjma drobných nedostatků stylistických či gramatických samozřejmě:)

Kikulina
21. 11. 2008
Dát tip
Je tam, asi ji nevidíš, neberu ti to...:)

Kikulina
21. 11. 2008
Dát tip
vzhledem k tomu, že to "malování" mělo pouze metaforický charakter, nějak tě nechápu nebo ty nechápeš mne?:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru