Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O lidech

02. 08. 2001
2
0
1004
Autor
Nens

Temná noc, hlasitá hudba, opilí lidi, blbá nálada... Někdo se mně tehdy snažil uklidnit a říkal, ať v lidech zkusím najít něco pozitivního. A o tom to je. Řekla bych mu to, ale on by mi stejně nerozumněl... Tak si to můžete přečíst aspoň vy...

Hledat v lidech pozitivní věci?

Kecy, kecy a zas jen kecy...

Hledala jsem už dlouho

na různých místech

ale nic jsem nenašla

To si nedovedeš představit

jak daleko jsem kvůli tomu nezašla...

A teď s tím končím

dál už hledat nechci!

Radši půjdu spát

a pak se možná probudím...

Co víc si můžu přát?

Kecy, kecy a zas jen kecy!


Pája
03. 08. 2001
Dát tip
;-))))) jo!

Puškin
02. 08. 2001
Dát tip
Jak daleko jsem kvůli tomu zašla, ne? To mi dává větší smysl. Ale kecy, kecy, kecy, to říkal už Shakespeare.

Krel
02. 08. 2001
Dát tip
taky jsem to tak cítil...ale ono to jednou najde každý...ale v podstatě s tebou musím souhlasit...!*

Čmelák
02. 08. 2001
Dát tip
"...Temná noc, hlasitá hudba, opilí lidi, blbá nálada..." Hmmmmmmmmmmmm - Eh. Na podobných místech jsem měl také často blbou náladu a neviděl vůbec nic pozitivního. S odstupem jednoho večera, týdne, měsíce, roku jsem zjistil, že jsem se někdy i špatně díval, že i tam bylo občas "světlo, příjemná hudba, veselí lidé a skvělá nálada. Ale hlavně - jsou i jiná místa. Proč chodit tam, kde jsou lidi a věci, které se nám nelíbí? A ještě jeden názor: Dokud jsem usilovně hledal - viděl jsem málo nebo NIC. V LIDECH není možné USILOVNĚ HLEDAT, protože se ti nevybarví, ale naopak zakuklí. Z každého z nás vycházejí světla i stíny, které je třeba se jen naučit vidět...

Gastarbajtr
02. 08. 2001
Dát tip
lidi jsou swině *!

Nens
02. 08. 2001
Dát tip
Jo, jsou!

Gastarbajtr
02. 08. 2001
Dát tip
hlavně že si rozumíme :-) hehe

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru