Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nepreživaj ale ži!

29. 11. 2008
0
2
778
Autor
lilyall
Koľko ľudí si dnes stretol? Koľkí boli zamračený? Koľkí sa niekam ponáhľali? Koľkí si ťa ani nevšimli? Koľko ľudí si dnes potešil? A koľko ľudí dnes potešilo teba? Koľko zbytočných slov si dnes vyslovil? Koľko úsmevov si dnes rozdal? Urobil si všetko pre to aby, si sa večer netrápil? Nevieš??? A prečo??? Nezaujíma ťa to??? Alebo ignoruješ ľudí??? Zaujímaš sa len o seba??? VYPRACOVANIE Dnes si stretol veľa ľudí, ktorých vôbec nepoznáš.Keby niekto pred tvojimi očami zomrel, asi by si si to ani nevšimol. Veľa ľudí bolo zamračených no len niektorí si to naozaj uvedomovali. Povedala by som že, každý sa niekam ponáhľal ale nikto nepoznal cieľ svojej cesty. Len málo ľudí si ťa všimlo, len niekto ti fakt podal pomocnú ruku, ale nikoho netrápilo tvoje zmýšľanie. Dnes si nikoho nepotešil.Okrem starenky v autobuse, ktorej si uvoľnil miesto, ale zato si sa na ňu krivo pozeral po zbytok cesty. Potešila ťa len teta na chodbe,ktorej nevadilo že,kráčaš po práve umytej podlahe. Dnes si nepovedal nič rozumné, nič k veci, stále tie rovnaké otázky, frázy, vety,... Usmial si sa len na svoju blond kolegyňu. Vlastne to nebol ani úsmev, len nemí úškrn na margo jej vyvinutosti... Neurobil si vlastne nič pre to aby si sa teraz nesužoval týmito otázkami. Nežiješ, len prežívaš. Si sám uprostred ničoho. Skús to zmeniť, aspoň sa o to pokús, lebo nie je nič horšie ako ked ti život beží pred očami a ty nerobím nič. Len sa naň dívaš ako na nejaký nudný film. Zbav sa predsudkov a začni žiť!!!

2 názory

lilyall
01. 12. 2008
Dát tip
stvn-možno?!

StvN
01. 12. 2008
Dát tip
To jako já?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru