Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

La vita a Praga

02. 12. 2008
1
1
625
Autor
Ornella

Další má reakce na Viscontiho "Smrt v Benátkách" a na zážitky s tímto spojené. V rámci zájmu o rým je nutno číst slova "Cannes", "festival" a "revival" tak jak jsou psána, ne tedy v originálním jazyka znění. Milovníci historie doufám ocení lehké žonglování s termíny "Cannes" a "Canossa", aneb známý to boj o investituru -Jindřich IV a papež Řehoř VII , LP 1077.

Tak, pane Andresen, já jsem Vám psala. List nebyl doručen ? Bohu buď chvála !
V Gamla stan na rynku kupte mi pohlednici, mám pro Vás vzpomínku na pražskou taškařici.
Však já jsem zase tu, na místě činu, VHS kazetu pouštím.....a hynu. Ach, světa bído, zase to Lido !

Plazím se do Cannes, tak jako do Canossy (To ví jen bozi, jak se tam lozí.)
Můj sen mě nezanes na ten Váš festival....Mahler Band Revival !
V kavárně Florian srkám svý kafiště, teď nemám žádný plán, nechme to na příště.

Lépe je v Praze, zde jde vše snáze. Sedím "U hada", tak jak za mlada.
"U hada" v Karlovce, v kožený pohovce. Dám si ke kafíčku dortík a rakvičku.
Chci se dát do kopy, než víko zaklopí. Jen žádná trága..., La vita a Praga !

1 názor

pěkně plyne :o) kafiště mě rozesmálo...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru