Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sním

03. 12. 2008
7
10
2642
Autor
malá*

Slovo „sním“ mám spojené s Vánoci. Nečekejte nějakou romantiku, je to spíš proto, že jsem krásně po česku škodolibá. Právě v tuto dobu se totiž začne linout snad ze všech přístrojů, co jsou schopny vydávat zvuk, jedna z nejznámějších koled od Mistra pana Gotta - Já sním o Vánocích bílých.

Když tuhle píseň slyším, vždycky se zastavím a poslouchám. Ne, vážně, říkám Vám – NEČEKEJTE žádnou romantiku. Čekám na sloku, v níž pan mistr zpívá „já sním o Vánocích bílých vánoční stromek zářící…“. Mám pana Gotta celkem ráda, tak jen doufám, že jej polyká od špičky a nezdobený…

 

Jistě se dočkám i letos.

Je tu předvánoční čas a brzy zas ze všech zvukových médií bude znít píseň o panu Gottovi a jeho tradiční předvánoční porci jehličnanu.

10 názorů

StvN
04. 12. 2008
Dát tip
Tohle bych čekal od šedesátileté staré panny. To už radši nepsat než za každou cenu ukazovat, že nemám, co říct.

pěkný postřeh...

jejdavilda
03. 12. 2008
Dát tip
Tož myslím si , že Rudolf Cortez to nazpíval líp, ale to je věc názoru

Alojs
03. 12. 2008
Dát tip
příjemná jednohubka. možná spíš rejpací vtípek než plnohodnotný fejeton. ale problém s tím nemám. kdepak :) vtipné

Petrusha
03. 12. 2008
Dát tip
nojo, dúfam, že budú dávať aj priamy prenos :)))

malá*
03. 12. 2008
Dát tip
je to asi třetí sloka :). Napadlo mne, že poslední dobou si o Vánocích stejně příliš "nezamlsal", protože nebyly bílé :)))

avox
03. 12. 2008
Dát tip
v nahrávce co mám doma, zpívá:"...já sním o vánocích bílých, vánočním stromku zářícím" ale až jej uslyším jinde, zaposlouchám se tedy... :-)) */

někdy se zadaří, ale možná v tom spočívá tajemství jeho "evergreenů"... :o)

Robinia
03. 12. 2008
Dát tip
:-D

řádek
03. 12. 2008
Dát tip
:-) to mi nikdy nedošlo

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru