Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

femme fatale

14. 12. 2008
3
33
848
jsem femme fatale

jaké to je?

tohle jsem vždycky chtěla.
ale skutečnost žití toho je
poněkud

zbitá?!

jsem konečně TA
krásná, a skvělá, a hbitá...
jen můj duševní stav
tak trochu skýtá

samotu v davu
a krve na zápěstích
a modly v ikonách
a domek na předměstí

jsem sama
 
uprostřed vesmíru

mám lásku?nevim.
spíš obdiv, odstup
a nemíru

33 názorů

teď jsem ho vymyslel...

čučenka
15. 12. 2008
Dát tip
:-))) Tenhle neznám.

jo, ten výklad taky znám... ještě je verze "blahoslavení chudí vzduchem"...to je o budhistech v horských klášterech :o)

čučenka
15. 12. 2008
Dát tip
takhle věta se prý špatně vykládá - mělo to být "blahoslavení chudí v duchu", tedy ti, kteří jsou bohatí duchem, ale chudí statky pozemskými. Mnoho biblických citátů zůstává ztraceno v překladu..

něco jako "blahoslavení chudí duchem..."

čučenka
15. 12. 2008
Dát tip
no, ale v tom je přece ta nevinnost - nevědět to..

múza není nevinná. akorát o tom neví :o)

čučenka
15. 12. 2008
Dát tip
bacha na mně? Na nevinnou múzu?

já věděl proč si na tebe dát bacha :o)

čučenka
15. 12. 2008
Dát tip
ou jee, v lodičkách s dvaceticentimetrovými jehlami tančím kankán po srdcích mužů, dokud ještě můžu.. až skolí mě křivice, zahodím střevíce..

kromě doutníků disponuješ i podpatky? :o)

čučenka
15. 12. 2008
Dát tip
díky, alešku... někde ty životní zkušenosti uplatnit musím :-)

pěkné. i diskuse. definice f.f. od čučenky sedí :o)

papouch
14. 12. 2008
Dát tip
héééhehe místní díla jsou póvl .. hele pojď si vykládat ve zprávičkách, tady se rozplácáváme v kritikách pod cizím dílem..

čučenka
14. 12. 2008
Dát tip
to ti aj věřím, a věřím i tomu, že to chce jen málokdo, ale stejně se to děje - někdy i přes veškerou snahu obou stran.. Když jsem si tak početla místní díla, tak převažují smutky, zklamání, samota až opuštěnost, deprese, asi všichni očekáváme něco, co ani nemůžeme dostat. Jinak si to nedovedu vysvětlit.

papouch
14. 12. 2008
Dát tip
nenenene nejsem z těch, které baví dělat samičky neščasné.. ))

čučenka
14. 12. 2008
Dát tip
stačí mladá a krásná, nešťastnou si ji už učiníš sám.. :-)

papouch
14. 12. 2008
Dát tip
mchecht :-)) mladou krásnou a nešťastnou :-)

čučenka
14. 12. 2008
Dát tip
když se papouch sám vypelichává, tak se cítí sám a potřebuje do klece společnost.. nejspíš samičku, mladou, krásnou papouche fatale..

papouch
14. 12. 2008
Dát tip
.. a co s ním, když si šklube péřička? Šoupnout ho do zlaté klece. :)

čučenka
14. 12. 2008
Dát tip
smutný papouch si škube peříčka, božatko malé, to vím.. A hrůze z klece se ti ani nedivím, to je pak z toho papouch smutný a ... škube si peříčka..

papouch
14. 12. 2008
Dát tip
čůčí: ze zlaté klece mám hrrrůzu..!!

papouch
14. 12. 2008
Dát tip
mlkrnešť: takjako, no prrostě srrandovní, no - s papouyškama je legrrace.. (pokud nejsou zrovna smutní :)

čučenka
14. 12. 2008
Dát tip
no jo, srandovní jsi, to jsem si všimla, že máš príma smysl pro humor, to jooo. Svobodný, říkáš? Žádná klec? Ani ta zlatá? :-)

jakjako srandovní?

papouch
14. 12. 2008
Dát tip
barrevný, svobodný, vřřískající a srrrandovní .-)

čučenka
14. 12. 2008
Dát tip
ooo, papouch mě pochválil, se pýřím a hraju všemi barvami jako on..:-). (Btw. jaký jsi vlastně papouch, papouchu?)

Správně.Pryč s Helenkami!:)

papouch
14. 12. 2008
Dát tip
čuče.: to nemá chybu :)

čučenka
14. 12. 2008
Dát tip
Si myslím, že osudová žena je ta, která převrátí chlapovi život na ruby a pak mu propíchne srdce jehlovým podpatkem (ovšem s milým úsměvem). Odkopnutý chlap do konce života vzpomíná, jaký formát byla Helenka, které se už žádná nemůže vyrovnat. Protože ta hodná a pečující je na dosah a nelze zas po ní tak toužit, jako po nyní už nedosažitelné chladné krásce Helence.. Nechci křivdit osudovým Helenkám, ale většinou jsou to nešťastné bytosti, mírně hysterické, nespokojené, které udržují chlapa v neustálém napětí, neboť samy netuší, co potřebují. Tož tak nějak. Jsem se rozkecala, co? :-)

neroušek
14. 12. 2008
Dát tip
Femme fatale se nemůže žena stát nikdy.Je jen pro někoho a žádná výhra to nebude.Jo.*

snad. taky myslím, že to nejde naplánovat...

femme fatale se může žena naplno stát tehdy, až o to přestane usilovat.. myslím. snad je to jako se štěstím.. snad svatostí.....?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru