Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Větrná síla

07. 08. 2001
2
0
492
Autor
Silmarilion

Hledání krásy, je hledání života.

Ranní světlo mě vyhání každé ráno z postele a já se ptám, kam mě dnes zavede. Kolik mám před sebou cest. Mám jít do práce, ale

já vlastně nikam nechci. Paradox je ovšem v tom, že tuto úvahu mohu psát pouze jenom v práci, když nevstanu, nikdy se nedovím,

co jsem to chtěl psát. Ach ten časový paradox, uvažovat v přítomnosti o nepřítomnosti, prožívat život v neživotech a usínat, abych

zase šel psát do práce. Vracím se zpět do ranního rozhodnutí, kde hledám a vlastně jsem zamotaný v hádankách ve svém životě.

Stává se vám, že se probudíte a chcete spatřit okolí, které jste nikdy neviděli a přesto se ve vaší blízkosti nalézají věci a bytosti, které jsou vám blízké ? Jaké je letět na křídlech pegasů, odlepit se od země a být čistou a silnou energií, jako když se postavíte na nějaký kopec, kde silný vítr vám dokazuje svou nádheru, volnost a divokost nebo uleháte po báječném milování, vyčerpaní a bez smyslu zcela šťastní. Být jako bílý mrak, který pluje po nebi sem a tam s čistou hlavou a to přeji i vám, být jenom tou živelnou silou. Tak ahoj, třeba konečně lidem pořádně zahřmí, až všichni proletíme jako uragáni nad tou naší krajinou.


Murtis
22. 06. 2004
Dát tip
Nebudu radši tvrdit, že jsem přesně pochopil myšlenku, ale Hledání krásy jemi velmi blízké... T*

Mámalibor
07. 08. 2001
Dát tip
j o máš pravdu ! R = je v autě " raketový pohon ! " t a k to zařaĎ !!! ":-)))!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru