Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Krajina zázrakov / Land of Miracle

16. 12. 2008
4
5
1335
Autor
ArtRoza

Nádherná cesta autobusom... 2 hodiny tmy, svetiel cez zahmlene okno, hrejivej samoty, a On ;) (+Edguy a ich Land of Miracle ;)

(1)
V tme rozpustená žiara
Z okien len svetlá a kríže
Cez slzy dychu na skle -
brmbolce a pavučiny pouličných lámp
Iskrivé sasanky rozpité do smädna

(2)
Preteky pomedzi horiace cigarety
po čiernom zrkadle sa kotúľajú jablká a za nimi hady
Mesto je len jazero, čo napršalo zo žiary
(a kvapiek slnka čo stiekli do rokliny noci)

(3)  
Špendlíky v čiernom saténe -
noc chystá šaty pre princeznú
Perličky z neónu
Viečkami sfúkni
a niečo si praj...


5 názorů

ArtRoza
17. 07. 2009
Dát tip
ilustracia :)

ArtRoza
19. 12. 2008
Dát tip
chi chi, dakujem, to bi nebollo onno kebi moj slovencin bol uplne oool rajt ;) Je to take ceskoskovenske, lebo povodne to malo byt cesky.. A tazko sa mi udrziava cista slovencina, lebo sa asi ani nesnazim ;) Narodila som sa v Ceskoslovensku, mam ceskoslovenske obcianstvo, tak budem hovorit aj ceskoslovenskym jazykom! :) Ale tie zavody teda zatvorim :) A vyhlasim preteky...a dakujem za korekturu a priazen ;)

Kocecka
19. 12. 2008
Dát tip
a uplne som zabudla... * :)

Kocecka
19. 12. 2008
Dát tip
Jeee to je fakt krasne :) Si uplne viem predstavit. Ale aj ked som to sama neznasala, ked mi take slovencinarka tvrdila, tak mi neda, ze mi do zatial este slovensky citlivych oci biju dve slova, ktore su tzv bohemizmy a mozno by stalo za to ich trosku poslovencit. (asi to nevadi kazdemu, ale mna az pichlo :D) zavody = preteky praj = (za)zelaj Hlavne to prve, lebo zavod v slovencine je fabrika. To prianie je asi dost zavedene aj v slovencine, aj ked nedavno som k tomu citala kritiku, ze to neni uplne koser a mali by sme zelat a nie priat (aj ked slovnik pravopisny pozna aj priat, ale urcite nie zavod v tomto vyzname).

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru