Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

dectví extra vaganta c (bigouniho zaluda cecka)

18. 12. 2008
0
3
905
Autor
sssyčák

 ajvy krajty pohadku byste chteli jo? to jako nevite ze pohadky neexistujou? tak ale ja se nad vama slituju a jednu vam napisu.

bylo nebylo v zemi picus...proc picus ? byla v udoli ktera jako picus vypadala...slizka, cerna a tak ...vime ne?a tam se narodilo pekne hnusny dite ...bylo tak chlupaty ze ho matka z picuse na schodech upustila a vono spadlo do mekkyho....protoze bylo tak hnusny ehmm teda zajimavy az extravagantni...tak mu extra   méno dala.

to dite bylo jako fakt divny...v prvni tride misto picus furt rikalo pica..tak ho dali do zvlastni...si jako nemyslete ze mu to pomohlo von jako furt rikal pica...a vdruhy dokonce píca....no debil voe...

matka ho musela furt rezat...az se mu na hlave udelali takovy hnisavy zaludy....to vite teleskopak to neni zadnej med...to vite decka su takovy smradi...se mu smali no  a skopali ho do kolucky...tvarem spis do zaluda ....a tak mu zpredele rikali vagan(picusky zalud zaludovatej kulatej)

a jako extra vagan si to nenechal libit...von jako nebyl zadny becko..si koupil nuz a ufikl jim picuse a to jako bez prdele...von vedel ze neni zadny becko ale ze je aspon cecko...a to jako fakt voe.....tak vod ty doby extra vagan c tady smrdiiii

tak brou smradi....to je jeho dectvi no...jako zadna smetana(ani zhrozinkama si jako nemyslete....) sama horka cekulada...jenom cekulada horka...tak uz brou...a uz tu furt nesmrdte a dete spat


3 názory

sssyčák
18. 12. 2008
Dát tip
abyste jako vedeli ste pekny rassssisti a budu si jako stezovat...te znicim zalude...pockej az jim reknu cos delal s nasim kocourissskem vcera...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru