Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

A taková to byla láska

19. 12. 2008
11
19
1400
Autor
jejdavilda

Taky že byla, ale po čase se to nějak začalo kazit. A když jednou kráčeli z plesu tak...

 

S převelikou opicí

kráčeli hroch s hrošicí

radila mu: Hochu, hochu

zkus se přeci zhrošit trochu

Nežli žít s ní v tomhle binci

skončil raděj v Hroším Týnci


19 názorů

mašinfíra
20. 12. 2008
Dát tip
:))))

Toscana
20. 12. 2008
Dát tip
Guy, ten závěr hrošího dílka mě rozsekal na prach. To nemá jedinou chybičku!!! takže ti: protože to je fáááákt hustý!!!

mašinfíra
20. 12. 2008
Dát tip
nebo má vildajejda hroší kůži :))))

Bíša
20. 12. 2008
Dát tip
Viděl-li kdos z Vás autora? Třeba se metaformozuje ve hrocha... A Guy tomu korunu dal!

guy
20. 12. 2008
Dát tip
Tvé dílo je dosti pesimistické, pokusím se sem vnést trochu optimismu ukázkou něčeho, co lze nazvat láskou se šťastným koncem: V Tanzánii spadl z mostu nosorožec do kompostu Křičel: teda z toho rostu na tak nízkým končit postu Překvapen byl převelice z hrošící se tam hrošice (žádná velká krasavice šejdrem šontá jí sanice) Hořce plakat není radno i když se dopadne na dno V Serengeti není chladno touha zažehne se snadno Někdy stačí jenom málo co by srdce rozehřálo a co v cestě štěstí stálo teplem slunce poodtálo Řekli si: no když sme tady zkusme to dát dohromady Rozmnožíme fauny řady kašlem na tělesný vady Jeden rohy má na nose druhému jde pusa kose Milováním v ranní rose ledasco už srovnalo se Oběma se dechy úží jak vzájemné city tuží I když mají tlustou kůži víru vášně málo dluží Radš přestanu vyprávěti (když to mají čísti děti) jak na pláni Serengeti dá se taky vyváděti .. ....... Že přírody vědce matu? Že to nemá hlavu patu? Za dva roky po tom datu možno spatřit mámu tátu bahnící se s dětmi v blátu Z dětí jsou tři tlustokožci jedna holka a dva hošci nosohroší hrochorožci Mají nosy rohy zuby srdce plíce líce ruby a jen mírně křivé huby :-)

Toscana
20. 12. 2008
Dát tip
to máš teda pech, hrochu, protože můj nosík je tak drobný, že bys ho nesebral ani okrajem hrošího rtíku, natož hroším klem... pch!!!

jejdavilda
20. 12. 2008
Dát tip
Dám zjevné znamení, uhryzu ti nos

Toscana
20. 12. 2008
Dát tip
... a hned jsem klidnější, až tě potkám v ZOO, tak na mě mrkni, jo?

jejdavilda
20. 12. 2008
Dát tip
to první si nepamatuji a to druhé nijak neplánuji, ale dám ti pak vědět

Toscana
20. 12. 2008
Dát tip
Buď jsi byl hrochem v životě minulém, nebo se na to chystáš pro život budoucí... jinak si to vysvětlit nedovedu.

jejdavilda
20. 12. 2008
Dát tip
Hrochy já děsně rád, jo jo

Toscana
20. 12. 2008
Dát tip
teda Vildo, ty jsi na ty hrochy fakt jak umanutej... :o))) *t

mašinfíra
20. 12. 2008
Dát tip
ne ty si to pleteš s Martou a Tenou z Elektrárny..:)))

jejdavilda
20. 12. 2008
Dát tip
co Hrochova Tena Elefteriadu?

mašinfíra
20. 12. 2008
Dát tip
Já bych ji dal do Hrochova Týniště nebo do Hrochovic nad Týnou (nebo radši obráceně ?) vyber si jejdo....:-))))

jejdavilda
20. 12. 2008
Dát tip
V Hroším Týnci je super, teda jen jsem to slyšel- Co hroch to galantní hoch :-)

Ferry
20. 12. 2008
Dát tip
No, když to tam nebude horší, než v Horším Týnci, tak snad na skok mezi svátky....

jejdavilda
20. 12. 2008
Dát tip
chceš do Hrošího Týnce?

Ferry
20. 12. 2008
Dát tip
Jojo, akorát jsem tohle potřebovala. t*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru