Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha o životě

21. 12. 2008
0
3
491

Občas se asi každý sám sebe zeptá jaký má smysl jeho život?Kam až má dojít a co má udělat?Proč je na světě?K čemu?Stává se vám taky,že cítíte že jste uvnitř prázdní?A že nic vlastně nemá smysl.Žádná věc,kterou člověk udělá tu nebude navždy a nebude mít smysl na delší dobu.Nikoho nespasíme.Takže jaký je smysl života na naší planetě?Je to trest?Jedinou trochu smysluplnou věcí je tu láska.Ale i ta může bolet a zraňovat lidi.Ale proč?Proč to není zařízeno,tak že se do sebe vždycky zamilují dva lidi navzájem?Člověk je pro to všechno kolem prakticky nevýznamný.Taky asi proto může každou chvíli přestat existovat.Vesmír se nedá ovlivnit.Pro vesmír je člověk naprosto nic.Jenom nějaká malá černá tečka.

Ale kdyby to měl brát člověk snad příliš vážně nemohl by se z ničeho těšit.A proto to radši tak neberme a buďme šťastní.


3 názory

StvN
21. 12. 2008
Dát tip
To přejde a příště napíšeš úvahu o tom, jak je život skvělý. Pouvažuj o tom, že bys dělala mezeru za interpunkčními znamínky.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru