Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

pohaaaaaaaadka

25. 12. 2008
0
1
684
Autor
sssyčák
potka karkulka vlka a chce ho  prefiknout, vlk  furt ne  a ne prej ma svy dny a tak vubec ...prej to tahne se snehurkou......karkulka zklamane: No, jo!“  „Ale musíš uznat, že za zkoušku to stálo! Raději už půjdu....

„Jasně!“ řekl ji  a otočil se k odchodu. „A vlku?“
„Ano?“ zeptal se ji  vlk.
„Promiň mi tu hrubost!“ zamyslela se a znovu vykročila. Vlka pěkně zdržela a Půlnoc se rychle blížila. „Jsem fakt, kráva! S každým se zakecám, jako nějaká coura!

.....

karkula sla a sla a najednou ji chytlo srani...uz uz to lezlo, tak karkula hledala vhodny mistecko a vduchu lamentovala:„Kurva, to je práce!“ zhřešila a dala se takřka do pláče. „Já se z toho snad poseru! Co budu dělat? Takhle se k Babi nedostanu!“

„Vážně jsi pěkná káča!“ řekla jí znenadání jedna Bludička. „Takhle zabloudit můžete jen vy, cerveny kurvy! Tuhle jsem potkala jednoho loupežníka! A hádej co?“

 ,,ale me to nezajima, strc si to do piče..., kravo kridlata..pravila srajici karkulka. aale z vily furt padali sracky , proste se musela za kazdou cenu vykecat...

najednou zezadu ji vila mrdla pres hlavu klackem karkulka se sesunula ka zemi....vila byla v prdeli nevedela co s ni, nechtela ji zabit ale kdyz ji ta cupka tak nasrala...musela se ji zbavit, dala ji do koberce nebo do neceho co se v bazine valelo a krkulu odtahla do prikopu a zahazela ji nakym srotem..

nanestesti sel kolem myslivec a vsim si ze je vila cela odkrve pocakana...hned vedel ze ta mindza nekoho zas zamordovala tak skak domu pro cokla a nasel karkulu....

vilu nechal zbicovat a taky ji dal verejneprospesny prace...musela po karkule uklidit vsechny hovna co cestou nadelala...a ze jich bylo, maminka delala gulas z mesic chciplejch trpasliku...

 


1 názor

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru