Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jen tak

30. 12. 2008
0
1
453
Autor
Bethsa

Jen tak přemýšlím...a občas si píšu do počítače myšlenky...

Pane můj jediný,můj milovaný,

Noc vládne světu,melancholie mé duši.Vím,hloupě znít to bude,ale romantická nálada ovládla mou mysl,proto přijmi další list,jež píšu tobě,a jež tobě posílám.Však nikdy neshlédnou oči tvoje tento obsah,a pokud se tak děje,jsme spolu.Vím,nehodna tvého citu,pane,jsem,však doufám v něj.Je to můj velký sen,a dají – li bohové,dočkám se jeho splnění.Proč to však není v tento čas?Proč stále čekám,až se tvá cesta životem střetne s mou,proč?Proč je mi souzeno čekati tak dlouho?Kde jsi,pane můj?Proč stále nepřicházíš,nebereš mou ruku do svých dlaní,proč nepolíbíš mě na ústa?Nedíváš se mi do očí,neřekneš :“Jsi krásná,chci tě.“ Pak poddala bych se ti zcela,dala ti rty i tělo své,pak dala bych se ti celá.Ty vzal by sis mne jemně a něžně,však vášeň by byla v tom aktu,jež jako mši lásky sloužili by jsme spolu.A poté by jsme spali stuleni tomu druhému v náručí.A bohové seslali by nám sny nádherné,krásné a dlouhé.Však i ve snu by jsme byli spolu.

Proč stále na tebe čekám?Protože věřím.Věřím,že jednou přijdeš,vezmeš mi hlavu do dlaní,zadíváš se mi do očí a tím pohledem řekneš mi vše o citu,jež ke mně cítíš.Tvé oči budou jako dvě studny,v nichž dá mi má láska utonout.Doufám jen,že ty uvidíš to samé v očích mých.Pak vzala bych ti dlaň tvou a vtiskla do ní polibek.Toužím z úst tvých slyšeti verše,jež určeny pouze mým uším by byly,neb četl by jsi mi z Ronsarda,jež dvorní básník můj jest.Pane,jsi –li mi souzen,sejdeme se.To jedinné mne utěšiti smí,a jediná jistota má to jest.Však doufám,že již brzy dojde k tomuto setkání,jelikož cit svůj toužím někomu dát.Vím,že nejsem krásná,že nedokonalosti tváře mé jsou viditelné zcela,ale má duše je krásná,jsem povahou společenská,dvorná,a pohodová.Jsem snílek a romantička,jež stále věří snům,i když se v mnohém zklamala.Chtěla bych si najít stejného snílka a romantika,jež verše šeptal mi do ouška,jež jemně by hladil mou tvář a hleděl i do očí.Jež u ohně by mne objímal,a já cítila pocit jistoty,jež jeho přítomnost by mi dala.Toť mé přání je,a dají li bohové,splní se mi.

Vždy s láskou v srdci,stále jen Tvá,B.


1 názor

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru