Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rozchod

05. 01. 2009
2
8
796
Autor
ŇaŇuška

Tak hrozne túžila byť s ním, byť v jeho objatí. Tak hrozne si želala, aby ju mal rád a aby bol s ňou. Prišiel. Napísala mu iba obyčajné „ahoj“, aby neodhalila svoje pravé city, chcela si zachovať rozvahu a udržať chladnú hlavu. Odpísal. Cítila sa akoby jej konečne niekto doprial trošku šťastia. Chvíľku si písali. No naozaj to bola iba chvíľka. Po minúte jej napísal „Prepáč, idem het, mrzne mi komp a sere ma to.“. Bola sklamaná. Odrazu aj ten kúsok šťastia, ktorý jej sprvu venoval, sa rozplynul ako obláčik dymu z cigarety. Vo chvíli svojho zúfalstva sa nezmohla na viac, ako mu odpísať suché: „Ok, tak pa.“, v nádeji, že si všimne ako jej tým ubližuje. No nie, nevšimol si to. Odišiel bez slova na rozlúčku. Odvtedy pre ňu v jej duši zomrel aj posledný kúsok citu k nemu. Uvedomila si, že to nie je ozajstné priateľstvo, ako tvrdil, že ju celý čas iba vodil za nos. Opantal ju svojimi sladkými rečičkami a v čase najväčšieho zúfalstva ju nechal kľačať na prahu domu, nahú, v zime. Opustil ju tým najhorším spôsobom a ona si to konečne uvedomila. Pomyslela si, aká je len hlúpa, že sa nechala tak dlho vláčiť v tom istom kruhu stále dokola. Ale už je koniec. Už vie, že to bola iba fraška, ktorou sa jej chcel hádam pomstiť. Ale za čo? Veď ho milovala najviac vo svojom živote. Dávala mu všetko, čo mala, pomáhala mu vždy, keď to potreboval, starala sa oňho, keď mu bolo najhoršie. A teraz, keď je jej najhoršie, ju nechal samu, bez kúska citu jej dal zbohom a ani sa neobzrel. Azda si raz uvedomí, čo len tak odhodil. Bola to tá najlepšia vec, ktorá bola v jeho živote.


8 názorů

Kurzíva
07. 02. 2009
Dát tip
.....hezký.....

papouch
06. 01. 2009
Dát tip
toto nepatří do kategorie Dramata přesuň to prosím do patřičné kategorie (Povídky, či jiná próza)

neroušek
06. 01. 2009
Dát tip
Tak to jó.Super.********

ŇaŇuška
06. 01. 2009
Dát tip
"idem het" je "idem preč"..

neroušek
06. 01. 2009
Dát tip
PS. co je to het česky ?

neroušek
06. 01. 2009
Dát tip
***********

Drayer Baba
05. 01. 2009
Dát tip
*T* hezky popsané drama.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru