Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na sklonku života

07. 01. 2009
1
11
634
Autor
Shouhei

Cítím kosti své i hlavu svou
více nežli dřív.
Usínám ztrpkle vzpomínám s
pláčem ve tváři že světlo už nezáří.
Poklidně čekám všeho se lekám.
Láska je ta tam.
A já už nehmatám v jejím splíně.
Tak kde jsi ty krutá smrti?




11 názorů

martinez
23. 08. 2010
Dát tip
Miroslawek mě krapet zmátnul.. splín podle vzoru pán.. a já že hrad :o)

macecha
09. 01. 2009
Dát tip
nezoufej, ještě potkáš tolik lásek ve svém životě, jsi tak mladý ..... za pocity ..***

Shouhei
08. 01. 2009
Dát tip
Nemůžeš napsat prostě že je to špatný Honzyk než nějaký řeči o záhonu.Jak si představuješ meditaci nad textem proč nenapíšeš jednoduše diskutovat?

Shouhei
08. 01. 2009
Dát tip
Nemůžeš napsat prostě že je to špatný Honzyk než nějaký řeči o záhonu.Jak si představuješ meditaci nad textem proč nenapíšeš jednoduše diskutovat?

Honzyk
08. 01. 2009
Dát tip
...tady bych nad textem nemeditoval..: domnívám se, že na záhon naházen hráběmi ....a čau...

Shouhei
08. 01. 2009
Dát tip
Ne ta smrt byla krutá právě že nepřicházela

Petrusha
08. 01. 2009
Dát tip
myslíš že smrť je krutá? oveľa krutší je život ...

Miroslawek
07. 01. 2009
Dát tip
Láska je ta tam. A já už nehmatám... to jediné mi přijde zdařilé mimochodem je ten splín a skloňuje se podle vzoru pán (bez pána).

...nemusis mi psiat spravu...staci na mna kliknut v chlieviku co je napisane ze avizo...a budem vediet...usmev...

Shouhei
07. 01. 2009
Dát tip
Díky za kritiku

...hm..dosta pateticke...uz to prekrucanie do inverzii posbi jak z pred davnych cias.... ...plus ked priratam koncentraciu silnych slov ako krute smrt laska...ktore sa stali tak len obycajnou frazovitou vatou...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru