Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lítost

14. 01. 2009
0
3
1729
Autor
ocivetme

...snad přijde úleva...

Lítost

 

…navštívila mě lítost…

a ani se nezeptala,

jestli může dovnitř…

do mě…

.pod mou kůži…..

každým pórem cítím,

 jak se do mě vlévá…..

…..jako když upíjíš vodu s voňavým saponátem…..ale uvnitř těla, Ti neuklidí…..chce se mi řvát, ale neslyší ……. jako by nevnímala…..jako by se mstila, za období, kdy jsem jí nevěnovala pozornost…..a ona…. vzpomínám… tenkrát jsem slyšela jakoby zvenčí cizí nemocný hlas….já se vrátím….a já udělala chybu a je mi to líto…..a bolíš mě…..a krájíš nožem na kousky mé nohy…mé ruce….mou duši…..a vím, že se díváš skrze mě…..máš oči plné hvězd…celý vesmír se ti do nich vejde….a je nám to líto…..a oba jsme se utopili v moři lítosti…..podej mi ruku a zachraň mě…..je to jen lítost…a tvoje zklamání….nikdy jsem ti nebyla nevěrná…..a Ty jsi stejně mou ruku pustil…..a teď padám sama černou tmou…..sama…bez lítosti…..


3 názory

Manuamanua
21. 05. 2010
Dát tip
Smutné.

ocivetme
17. 09. 2009
Dát tip
...to je jen psychická indispozice, na pohádky sice věřím, ale jsem na ně už holt stará:-))

někdy se toto prostě stává...a jestli píšeš o Sobě tak zůstan´ i nadále taková,ten pravý se určitě najde

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru