Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

První cena

19. 01. 2009
2
13
1937
Autor
Knihovník

i vyjmečnost ...

Osamělost, první cena za jedinečnost ...

13 názorů

Tony.cs
22. 03. 2009
Dát tip
naprosto trefné *

A.H.
20. 03. 2009
Dát tip
souhlasím. Každý je jediněčný, ba co víc, nejsme osamoceni.

Ay´Le
19. 01. 2009
Dát tip
jo ja taky nesouhlasim..

krempi
19. 01. 2009
Dát tip
napr. ked mne povedia, ze som jedinecna, nech mi povedia v com. avsak mam svoje slabiny, ale poznam svoje kvality. jedinecnost je vlastne vlastnot, ktorou sa potacame zivotom. povahova crta- napr. som jedinecna v manipulovani ludi ( v dobrom slova zmysle)

Knihovník
19. 01. 2009
Dát tip
Krempi - jistě, to nepopírám. jen tak se zamýšlím k čemu by mohla vést absolutní jedinečnost a tím se i zároveň ptám, zda je tedy právě ona jedinečnost věc ke které chceme směřovat. Jak říkáš, je to na diskusi, no a já rád diskutuji :) Petrusha - nj. když tu ale je, rád ji využiji. Ať tak či tak, myslím, že budeš ušetřena ...

Petrusha
19. 01. 2009
Dát tip
aha ... i tak sa mi zdá kategoria citát na literárnom serveri ein bischen mimo ... ale tak čo už so mnou zabite ma

krempi
19. 01. 2009
Dát tip
je to vsak diskutabilne, lebo vsetci sme svojim sposobom vynimocni. a aj ten najvynimocnejsi jedinec ma iste veci spolocne s okolim...

Knihovník
19. 01. 2009
Dát tip
Je to narážka na jedinečnost osobnostní. Tedy vyvedeno do extrému, kdybychom byli natolik jedineční, že bychom neměli s nikým prakticky nic společného, mohli bychom se stát osamělými, jelikož by nám nikdo nerozuměl/nemohl rozumět. Neříkám že je to obecná pravda, ovšem se domnívám že na tom něco je. Je to má myšlenka, kterou jsem měl potřebu vyjádřit citátem.

krempi
19. 01. 2009
Dát tip
nesuhlasim

Norsko
19. 01. 2009
Dát tip
o jakou jedinečnost se zde jedná ?

Petrusha
19. 01. 2009
Dát tip
to je citát koho a z čoho?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru