Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Seznamova pouť

14. 08. 2001
1
0
1705
Autor
Dave_Zw

A jede si a jede...:-)

Překrásně žluťoučký telefonní seznam se vesele proháněl na drezíně po blyštících se kolejích. Jeho nádherné zlaté stránky se ve větru roztančily a plácaly o sebe jako mokré ruce přemnoha lachtanů, tleskajících v divadle. Náš milý seznam si jede a jede a vůbec neví kam. Prostě jenom tak jede. Kolem kolejí se míhají rozzlobené větve stromů, které se snaží neposlušný telefonní seznam shodit z rychle se řítící drezíny. Seznam měl ale štěstí. Koleje ho dovedly až do kaštanového lesa, kde nebyly žádné větve, které by mu chtěly ublížit. Na kaštanových větvích seděly popelnicové víly a kouřily do ruličky stočené větve kaštanu. Seznam jim radostně zamával a pokračoval ve své cestě. Po chvíli narazil na zeď. Malý kolejový vozík, neboli drezína, se sešrotoval na jednu hromádku železa, z níž počaly vyletovat pomačkané listy telefonního seznamu. Jeden z nich se proměnil v jestřába a ulovil sněžnou sovu. Mít v puse peří není příjemné, řekl si a vyplivl ho. Jedno malé pírko se mezi svými druhy něžně snášelo k zemi, jenže tohle mělo smůlu - spadlo do bahna.


Amanda
27. 08. 2001
Dát tip
Jo tohle ve me jakesi zvlastni myslenky vzbuzuje a mozna i libi ale ten konec jsem cekala trochu jinak. Ale ta posledni veta nema chybu :-)

Amanda
27. 08. 2001
Dát tip
Jo tohle ve me jakesi zvlastni myslenky vzbuzuje a mozna i libi ale ten konec jsem cekala trochu jinak. Ale ta posledni veta nema chybu :-)

Semipalakva
20. 08. 2001
Dát tip
co v týhle době náslině nekončí?...

Mahoney
20. 08. 2001
Dát tip
semi: inu, jak je to se slinami nevím (a ani nevím, proč tak náhle měníš téma :-))) ale pokud jde o násilí, tak třeba práci jsem opustil sám a dobrovolně, žádné násilí se nekonalo :-))

Semipalakva
20. 08. 2001
Dát tip
hihihih:-))

Krel
19. 08. 2001
Dát tip
já jsem ji taky moc nenašel- přijde mi to takový moc násilně a rychle ukončený...pointa která nemůže vyznít... typicky písmakovský to teda není...jenom na okraj:-)))

Dave_Zw
16. 08. 2001
Dát tip
Hledej Mahoney, hledej....:-)

Mahoney
15. 08. 2001
Dát tip
zhruba do poloviny to vypadalo, že by v tom mohla být opravdu hluboká myšlenka... nenašel jsem ji... :-(

Semipalakva
14. 08. 2001
Dát tip
tohle znám a až teď se mi to zalíbilo:-) TIP jako hromec... připadá mi to teď jako tipicky písmákovský a krásný

Semipalakva
14. 08. 2001
Dát tip
lebo žeby dejavue?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru