Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Make-up

25. 01. 2009
3
7
927
Autor
Nikeš
Jediná slza
děvčeti rozmazala
umělou krásu

7 názorů

Paulart
29. 01. 2009
Dát tip
To, že je něco ošklivé či krásné, to škatulkování, určování, souzení, rozhodování se, to všechno je dílem lidského nitra, subjektu. Z hlediska haiku neexistuje ani umělá, ani neumělá krása či ošklivost. Z hlediska haiku je jen ta šminka, aniž by si člověk (jedno, zda autor či ona dívka z haiku)domýšlel účel toho všeho. I když ho zná, předpokládá atd...

Nikeš
28. 01. 2009
Dát tip
Paulart: nevidím moc důvod, proč je to hodnotící prvek... umělá znamená prostě - ne od přírody. A krása? přece proto ta dívka make-up musela použít, aby se přikrášlila. Chápu to jako pohled na její vnímání světa. Bez mého hodnocení.

Paulart
28. 01. 2009
Dát tip
"Umělá krása", to už je hodnotící prvek. To, co slza rozmazala děvčeti, jsou jednoduše šminky. Ale ty můžeš vynechat Jediná slza rozmazala děvčeti celou tvář.

Petrusha
26. 01. 2009
Dát tip
to je hodne lacný mejkap potom, keĎ ho jediná slza zmázne :)

hunllef
26. 01. 2009
Dát tip
;) *t

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru