Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zero

15. 02. 2009
1
2
437
Autor
Gabbiq

Hmm....Tohle je takový FanArt k jednomu anime - Bleach , jediná vymyšlená postava je tam ta \"nula\" - Espada = Arancar = prostě Ichigův \"nepřítel\" A to Cero je taková...typická arancarská zbraň

Mám jim věřit?
"To bys měl..." Zrzavá holka si prohrábla vlasy , druhou ruku namířila na něj - "Máme její schopnosti."
Rudé Cero ho jenom škráblo do ruky , kterou nestačil včas schovat za jeden z největších balvanů co tu byli.Jako chvilkové útočiště ale nebyli vhodnými kandidáty - ten za kterým se Ichigo krčil se rozpadl hned po dalším zásahu.
A tak tu teď stál , nebylo kam utéct a on se přesto snažil přijít na nějaký způsob jak si zachránit život a následně pomoct Kiko.
Nemůže být přece mrtvá....
Zakázal si na něco takového myslet.Byla přece tím nejlepším Espadou co znal..


________________________


"Nula....jsem Nula..."
Bláznivě se rozesmál.."To si děláš srandu , ne?"
I přes beznadějné postavení , ve kterém se právě nacházel mu to prostě přišlo k smíchu.
Ležel na zemi , zlomený zápěstí , aspoň dvě žebra , vykloubený rameno , a s jeho původním nepřítelem právě bojoval Kempatchi.
A ona si pro něj přijde Nula.Nejmocnější Arrankar.Nejnižší číslo v celé Hueco Mundě.
Tak zvláštně naklonila hlavu na stranu.
"Co ti sakra přijde směšný?"
Přišla až k němu a dřepla si.Ichigo se podepřel na jedné , zdravé ruce.Teď měli oči asi ve stejné úrovni.
"Čas abych se taky začala smát..."
Trošku víc do něj žďuchla , a on se s bolestným xichtíkem zhroutil na zem.Převrátila ho na záda.
"Nehýbej se..."zamumlala.Působila teď úplně jinak než před chvílí.
"Heh?"
"Vsadila jsem se s hentím chlápkem",ukázala na Nnoitru,"Že nad ním vyhraješ.Jenomže tys to na první pokus zvoral.A já tu pak ze sebe nehodlám dělat debila.Takže doufej , že to ten Kempatchi projede , páč jinak tě zabiju já , kašlu na Aizenovi rozkazy...."mumlala spíš už jenom pro sebe.
Každopádně ho dala tak nějak do kupy , zápěstí pak jenom převázala obvazem.
Ichigo se začal opatrně zvedat.Ona si sedla na turka a začala pozorovat Kempatchiho pokusy o skončení Nnoitrova života.
"Hele ,"otočila se najednou na Ichiga,"cítila jsem tu reatsu Neru?"
Ichigo opatrně kývl.Bylo to divné.Víc než divné.Začal se rozhlížet po Zangetsu.Meč neobjevil , nicméně Inoue ano.Ležela na zemi , asi dvacet metrů od nich.
"Jen klid , bude v pohodě..."Espada si všimla Ichigova pohledu.
Otočil se na ní , střetl se s jejíma velkýma modrýma očima.Zvláštní kombinace s černými vlasy.
"Jak se jmenuje tvůj meč?"
"Co?"
Vstala.
"JAK-SE-JMENUJE-TVŮJ-MEČ?"
"Zangetsu......"
Použila jednoduché přivolávací kouzlo.Najednou držela Zangetsu v ruce.
"Co to-..?"
Opatrně ho vzala a podávala mu ho.Chytl ho.Ona ho ale nepustila.Černé ostří se zbarvilo její krví.
"Zabij Nnoitru..."

___________________


Podařilo se mu zablokovat další útok.Síla Cera ho ale odhodila několik metrů dozadu.Zahájil ústup k lesu.Ten totiž vypadal jako jediná cesta k úniku.
Chvíli to vypadalo , že ho nechali běžet , moc si ale nefandil.
Začalo pršet.Mezi stromy moc dešťových kapek neproniklo.
Cítil je za sebou.
Plížily se jako shinobi , tiše jako kočky.
Kdyby je netušil za sebou , vůbec by o nich nevěděl.
Teď!
Vykryl brunetky útok z pravé strany , zrzka ale zatím zaútočila z levé.
"Zastav ho!Slyšíš!?Nesmí ji najít..!"
Zrzka začínala být hysterická.Jejímu meči se předtím vyhnul , zarazil se několik centimetrů do stromu a ona ho teď páčila ven.
Doběhl na mýtinku - s brunetou v těsném závěsu za ním.To , co uviděl ho ale prudce zadrželo.Zůstal stát.Ucítil na krku chladné ostří stříbrného meče brunetky.
Ležela tam.Vůbec teď nepřipomínala tu Nulu , kterou znal.Nezranitelnou a silnou Espadu.Černé, mokré vlasy rozhozené na zemi , v ruce ocelově šedý meč , po kterém stékala její krev.Mísila se s deštěm , který tady padal přímo proudem.
Měl pocit , že se pohnula.Nebuď magor , sakra! Je mrtvá, mrtvá , MRTVÁ!
Nasucho polknul.Ostří stříbrného meče se zbarvilo rudou krví.Dostal vztek.Smíšený s lítostí.Beznadějí.
Zařval a vyškubl se brunetě.Po krku se mu táhl ne příliš hluboký škrábanec.Holka sebou znatelně trhla.Tohle nečekala.
Po chvíli zápolení jí teď ON držel její meč pod krkem.
Na hranu meče dopadlo dalších pár kapek krve.Hlasité pleskání deště o zem ještě zesílilo.
Několik metrů před ně se přenesla zrzka.Pohledem zhodnotila situaci.Jeden krok , dva kroky.Teď ji od nich dělily metry sotva tři.
Ichigo dostal špatný tušení.
"CO chceš-?"brunetě se strachem rozšířily oči."To nesmíš!Nech-."
Nedopověděla.Zrzka použila svůj meč jako kopí.Ostří prošlo dvěma těly.
Naletět na takhle debilní past...
Brunetka byla mrtvá - její dřívější parťačka se jí trefila přímo do srdce.Ichigovi meč projel mezi žebry.Od rány se šířila nepředstavitelná bolest.Zavrávoral o několik kroků dozadu - brunetky tělo bezvládně dopadlo na zem i s mečem.Z Ichigovi rány se vyvalila krev.Blátivé kaluže se zbarvily do ruda.
On taky nezůstal stát dlouho.Bolest ho srazila na kolena.
Zrzka přišla až k němu.Nahnula se , dělilo je od sebe stěží několik centimetrů.Ichigovi se rozostřoval pohled.
"A co TEĎ budeš dělat?"
Pomalu jí ztrácel.Její hlas se mu rozléhal v hlavě a jenom zvětšoval otupující bolest.Zatočila se mu hlava.S hlasitým čvachtnutím dopadl do bahna.



"Ichigo....Ichigo....."
Rukiin hlas zapaloval všechny ty prskavky v jeho hlavě.Ležel na zádech - zaklonil hlavu...Chtěl uniknout té bolesti , pocitu prázdnoty , viny?
"Jak to vypadá?"
Renji byl klidný , ostatně jako vždycky.
"Bude žít.Musí."Dodala Rukia spíš už pro sebe."Co ti ostatní?"
Ichigo zpozorněl , oči přesto neotevřel.Nechtěl ji vidět.Zas.
"Dvě Espady.Obě mrtvé.Ta třetí mi zdrhla."
Mrtvé ticho přerušovalo jen vytrvalé kapání dešťových kapek.

2 názory

Cumpton
19. 02. 2009
Dát tip
jo tyhle věcičky já občas rád ...a řekl bych že to bylo zajímavý číst***

DaNdÝ
17. 02. 2009
Dát tip
Takhle, rád bych řekl, že se v tom zttratí každej kdo Bleach nezná. Ale já jsem nějakých těch 90 dílů viděl a stejnak jsem v textu dost plaval. Trochu jsem měl pocit, že ten příběh víc prožíváš než popisuješ. Takhle, jistě anime supr, ale pro psaní je myslím lepčí, se v anime třeba inspirovat, ale ne ho přímo kopírovat. Tím myslím pro psaní nějaký jakože třeba na úrovni. Na druhou stranu proč by tady na amatérským serveru žejo nemohl bejt prostor i pro nějakej ten Fanart ale chce to trochu doladit, tenhle text. Vypsat se jakože a k tomu popravdě může právě psaní takovýhlehonějakýho alternativního anime příběhu pomoct. Kdysi jsem si psal něco podobnýho podle počítačovejch her, ale k tomu vypsání se je třebas potvořit nějakejch pár desítek stránek, ale psací schopnosti to zlepčí. Tak sem klidně dej i další pokračování, coby ne, ale bohužel velkou odezvu od msítních asi čekat nemůžeš, ale někde jsem tu už něco napsanýho podle naruta taky viděl třebas.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru