Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bolest

19. 08. 2001
4
0
982
Autor
Kuba_r

Bez komentáře, vymyšleno na balkóně.

 

Život je plný bolesti , vlastně život je jen samá bolest.

Život je přece krásný a nádherný.

Život je jen utrpení a nekonečná muka, teda konečná, skončí to smrtí, možná taky ne třeba to smrtí jen začíná.

Život je krásný pro toho, kdo se k bolesti otočí zády a ignoruje ji.

Stačí se jen otočit a brát od života jen to dobré, co nabízí a na bolest zapomenout.

Ale co ti?

Co ti, kteří to nedokážou, ti kteří se k bolesti otáčejí čelem a dostávají od ní přímé rány do obličeje.

Je i pro tyto život krásný?

Ne, je plný bolesti a smutku, i když všude kolem je plno radosti.

Ale není lepší dostat ránu zepředu než zezad?

Asi ne, zezad nevidíme, kdo nám tu ránu dal, a proto nás to tolik nebolí a brzo na to zapomeneme.

Ale já nechci a nebudu se otáčet k bolesti zády, a proto mě teď všechno bolí.

 


Celinka
21. 04. 2002
Dát tip
Je to dost dobrý... Snad to není kvůli Raptě, jinak bych ji musela uškrtit... Fakt se mi to líbí, vyloženě skvělé. Úplně mě to vystihuje, ale spíše ty negativní věci... Jako bys mi četl z duše, možná přímo nahlédl do mého srdce, to chce *Tip!

Rapta
22. 03. 2002
Dát tip
Promiň

O.S.to6
20. 08. 2001
Dát tip
stojis celem k bolesti, a za zady Ti kvetou orchideje..

O.S.to6
20. 08. 2001
Dát tip
... mozna.

Kuba_r
19. 08. 2001
Dát tip
hi

Astalavista
19. 08. 2001
Dát tip
No vidíš, kdybys tohle nenapsal, měl bys pět minut života na víc... Mohl si je strávit i jinak (v trávě, na mezi, v lese, v hypermarketu...) Je přeci tolik "roztomilých možností" (multiplechoise)

hele Kubíčku,nebud tak melancholicky naladěnej,ju...hi

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru