Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

V podpalubí

20. 08. 2001
1
0
861
Autor
Arctic

Nerozhodnost prochází nepozvána, dotkne se a ustoupí.

V podpalubí,

za sedlinou unavené krve,

lodička z papíru,

nasává vůni nebes

a ty,

unavena životem,

s rozpáraným hněvem v sobě,

tiše sbíráš lodičku z papíru.

 


Krel
23. 08. 2001
Dát tip
jo..taky se přikloním k Wopimu

Mahoney
20. 08. 2001
Dát tip

Wopi
20. 08. 2001
Dát tip
Moc pěkné - jen kdyby se tam ta lodička z papíru neopakovala...

Arctic
20. 08. 2001
Dát tip
Já vím, ale nechal jsem ji takto záměrně :)

nebraska
20. 08. 2001
Dát tip
wid wopi.....yo yo, artic, to je jasne, ale nie vzdy sa to tam hodi, a ty konkretne v tejto basni, si nezvolil spravnu, oku a dusi lahodiacu formu opakovania....

Arctic
20. 08. 2001
Dát tip
Když se na to tak dívám, zjištuji, že máte pravdu :)) Alternativní zakončení : tiše sedíš, dech již uniká.

Wopi
20. 08. 2001
Dát tip
jo, to je lepší... osobně by mi sedělo: tiše sedíš vzduchu ubývá...

Arctic
20. 08. 2001
Dát tip
Vyznívá to lépe, možná také tiše sedíš, ve skrytu dítě zavzlyká. To je již má poslední modifikace :))))) Jinak díky :)

Bhati
20. 08. 2001
Dát tip
:-)

Vio
20. 08. 2001
Dát tip
Nevím, jestli je to záměr, ale nasávat vůni nebes v podpalubí jde dost těžko. Má to takhle vyznít?

Wopi
20. 08. 2001
Dát tip
Vio - ale jo, to totiž vnímám obrazně, ne doslova...

Vio
20. 08. 2001
Dát tip
Wopi, jenže i obraz by měl mít nějakou logiku. Jinak se stane jen "obrazem pro obraz".

Arctic
20. 08. 2001
Dát tip
Podpalubí - hnutí mysli, niterné součásti sebe Sedlina krve - z rozříznutého zápěstí lodička z papíru - křehká papírová duše, však násáklá krví nasává vůni nebes - cítí, že by měla odejít tam nahoru ty, unavena životem - netřeba překládat rozpáraný život v sobě - nejistota tiše sbíráš lodičku z papíru - vracím duši na své místo potenciálně tiše sedíš, dech již uniká - změněný konec, lodička, dech stoupá do výše ve skrytu dítě zavzlyká - uvědomění si konce Nyní je to v pořádku? :))

Vio
20. 08. 2001
Dát tip
No já to snad pochopil... nicméně ten obraz mi nedává smysl. Možná moje chyba... takže se tím nezatěžujte ;-)

Astalavista
20. 08. 2001
Dát tip
viz.Wopi, vystoupení prvé

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru