Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pohlaď mě

21. 02. 2009
1
7
612
Autor
Petr Klička



Pohlaď mě


pohlad mě maličká

jako slunce

když hřeje na víčka

pomož mi do mraků

vezmi mě ven

pomož mi nad vodu

omyj mě od prachu

vdechni mi svobodu

a pak si ji ode mě vem




7 názorů

oleandr
22. 02. 2009
Dát tip
líbí

ale je asi tím, že jsem tu krátce a časem možná změním názor...

no jo, už jsem to změnil na slunce, momentálně se mi to tam taky víc líbí. bůhvíjak rád se ve zdrobnělinách nevyžívám, ale někdy si nemůžu pomoct, myslím, že to je projev momentálně sníženého intelektu ve chvílích něžné reverzibilní idiocie :)))) vím, že ten název je tam vlastně třikrát. Chci říct, že mi to tam nevadí a z praktických důvodů je to tam nezbytné, ale jednoznačně se mi líbí klasické uspořádání, název větším písmem odsazený několika řádky graficky spjatý s tělem textu. V tom modrém pruhu mi to připadá jak titulek v Blesku a dílka jak bez hlav.

líbí se mi dyž se básnička na svým konci zlomí, dyž konec popře to před ním - naopak nemám moc ráda zdrobněliny (to sluníčko už je tu na mne moc) a eště je zbytečný opakovat název v poli dílka (je tam už po třetí vlastně) :o)

:) a přitom já mám tak rád smích...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru