Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čeněk a čučenka aneb kam se hrabe Verona

01. 03. 2009
9
20
1118
Autor
jejdavilda

 

Nachytal jsem čučenku

jak lískala mučenku

než jsem dospěl k větě

lištila i Květě

odchytil jsem jí za tlapku

na mou novou čučolapku

v žaláři teď čučenka

tiše šišlá "Ču Čeňka"


20 názorů

Toscana
02. 03. 2009
Dát tip
aleši, zanech té naivity - to víš, že udělal, a ještě s jakým potěšením... :o))))

jejdavilda
02. 03. 2009
Dát tip
nu, rozmyslím si to

to by mi vilda neudělal :o)

Toscana
02. 03. 2009
Dát tip
čučenka - no být v Cannes jako dvojrozměrná a zazděná koninou, to taky není zrovna výhra... a tak jooo: PROTESTUJU AŽ SE ZE MĚ KOUŘÍ!!! :o)))) aleši - vyčkej času jako Vilda klasu a dojde i na tebe: budeš zostuzen a potupen s celou parádou, na to klidně vem jed ;-)

nebyl, jen nadhazuji ideu :o) o mě se píší jen ódy...:o)

čučenka
02. 03. 2009
Dát tip
Tys už byl, alešku, také literárně zostuzen, jako já s placatou Toscou?

je na čase založit odborový svaz literárních postav a vzepřít se tomu teroru autorů :o)

Rampoušek
01. 03. 2009
Dát tip
to snad bude asi lepší čočka pro čučku než jíst mořskou havěť

BigBivoj
01. 03. 2009
Dát tip
tak salám nebude ! mám přísný zákaz toho koníka dát pod nůž řezníka Brůny ledaže by byl snad mořský ?

čučenka
01. 03. 2009
Dát tip
Ale tobě, Tosco, zůstaly žuby a vůbec - jsi rozesmátá a míříš do Cannes... a co já, chudera nevinně zamřížovaná. Tomu říkám autorská zvůle, podejme si protest.. :-)))

Toscana
01. 03. 2009
Dát tip
čučenka - ty jsi přišla k base kvůli ovoci, já jsem na placato s koňským salámem, který nejím, no, pěkné věci se to začaly dít na Písmáku... Jsem moc zvědavá, kam se to bude řítit dál :o))))

čučenka
01. 03. 2009
Dát tip
ano, zapečte mi do něho pilník... teda to je úroveň, dostala jsem se do basy, ani nevím jak, moje dobrá pověst je v háji a já bručím kvůlivá ovoci, och já ubohá ...

BigBivoj
01. 03. 2009
Dát tip
nechcete někdo trochu koňského salámu ? čučence by mohl přijít v base vhod na zub :)

Toscana
01. 03. 2009
Dát tip
Co máš dělat? Kup si karamelky a cumlej, staříku, až se ti přilepí k zubní protéze, budeš mít úplně jiné starosti než čučení klíčovými dírkami... :o)))

jejdavilda
01. 03. 2009
Dát tip
Tosco, já se stydím, ale co mám dělat? Jsem vilný stařík, tak už můžu jen čučet klíčovými dírkami

někteří i ve dne :o)

čučenka
01. 03. 2009
Dát tip
Šišmarjá, já chudáček malý, s čistým trestním rejstříčkem už jsem zvěčněna jako násilnice??? Bééééééééé. A ještě mi ta čučolapka vyrazila zuby? A to všechno jen proto, že jsem trošku plácala maracuju? Někteří autoři by měli v noci spát a ne psát :-))

mašinfíra
01. 03. 2009
Dát tip
jsi po noční Toscano ? Mám dojem že je to naopak, čučenka může být ráda a koukat klíčovkou na Čeňka co jí má hlídat :)

Toscana
01. 03. 2009
Dát tip
tedáááá - to vypadá, jako bys byl slídil a voyer, co na čučenku načučuje klíčovou dírkou... že se nestydíš!!! :o))) *t

Rampoušek
01. 03. 2009
Dát tip
Chudák čučenka takhle se nechat nachytat při činu Snad jí Čeněk pomůže čučet přes čučku :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru