Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Music can help me

12. 03. 2009
0
0
473
Autor
thiefka

9.5.2008

Zavrieš oči a vnímaš len ten tlkot srdca a záchvevy.

Nič neexistuje a zároveň všetko - v myšlienkach. Svet sa zastavil a ty sa vznášaš v melódiach svojich pocitov. Depresia, láska, sloboda, spútanosť, všetko sa mieša a zároveň je všetko tak jasno nejasné. Buchot hodinových ručičiek, pomalé dotyky, nádychy, vzdychy.

Smiech cez slzy, slzy cez smiech.

Sme všetci len kúsky niečoho...kúsky ničoho z niečoho... 

Sme nekonečne vnímajúce bytosti bytia zbytočných častí? Kto sme? Hľadám v tom hluku, zvuku niečo viac. Hľadám seba, teba, nás.

Snívam.

Riešim neriešiteľné a neriešim riešiteľné. Nechávam plynúť melódie strachu a večnosti, lásky a priateľstva, dobra a zla, radosti a smútku, všetkých možných iných protikladov, ktoré ma obliali ako kvapka potu, ktorá mi steká po chrbte.

Som pútnik, čo stále niečo cíti v tých tónoch napätia, výkriku, plači gitár.

Neviem byť iná, nesnívať, avšak viem niečo, na čo nemá niekto odvahu.

Viem sa báť.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru