Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Červova pomsta

13. 03. 2009
0
0
343
Autor
malo

Je to taková podádka o červíkovi. Jak se prochází v drátech a potkává viry. Je to dílo nic moc, ale na to, že jsem to sepsala v 9 letech je to dobrý, ne? :D

Takhle jedou se červ prochází dráty a potká druhého ,,Co tu děláš?“ A ten druhý mu vzápětí odpovídá ,,Já jsem vir, ne nějaký červ….. Já mám nárok tu být, ale co tu děláš ty? Červi se přece jen tak v drátech neprocházejí, ne?“ ,, Máš pravdu, ale já jsem zvídavý červ. Strašně rád se procházím!“ ,,Tak to je dobře, ale dávej pozor na elektriku, někde je docela dost silná! Nám virům nevadí, ale červy by to mohlo spálit na popel a z tebe by nic nezbylo!“ ,, Já to vím! No nic s viry není rozumná řeč, sbohem!“

,, Jak myslíš, sbohem!“

Chvíli po tom, co se rozloučil s virem ho zasáhl elektrický proud, ale červ poznal, že už není v drátech, ale venku z počítače a jeden malý kluk do něj pere všechnu elektriku, kterou může: ,,Ach, tati, podívej se, co je tu za ošklivé, bílé, slizké stvořeníčko? Můžu to zabít?“ ,, Já se ti do toho plést, synu nebudu! Byla by to tvá první vražda! A vraždit se přece nemá!“ ,, Tak já ho zabiju! Nebudem se s tim párat, ne?“ ,, Nu jak myslíš, synu! Je to tvá volba!“ a tak kluk vzal dráty a - - - a kam se ten červ poděl: ,, Tatí, kde je to slizké stvoření! Já ho chci! Béééé“ Zatím se červ potácel po drátech a hledal červího doktora……. Když vyputoval z drátů, běžel za svým ošetřujícím červem: ,,Ale, ale, copak jsme to červili? Že by jsme byli na procházce v drátech a trochu se tam nabili? No, spálený jsme každopádně pěkně!“ ,,Pane doktore, netahejte sem ty vaše rozume! Já potřebuju obvázat, či amputoval! Strašně to bolí, tak s tim něco udělejte!“ Doktor vzal injekci a červ během jediné minuty nic nevnímal, neslyšel, ani neviděl! Když se probudil, viděl nad sebou doktora, který ho obeznámil se svým zdravotním stavem. Že mu amputoval jednu nohu, proto musí nosit berle.

,,Takže to nebudu moct chodit sám, pane doktore?“ ,,Máte pravdu, za vás budou chodit berle. Ale mám pro vás dobrou zprávu: už dnes můžete odejít pryč!“ ,,A můžu hned? Musím se pomstít!“ ,,Ano, můžete, ale dávejte pozor, ať se vám ty berle nezlomí, příští by jste si musel platit sám!“

Když červ vyšel z nemocnice, začal kout plán.: ,,Přijdu do drátů, potkám tam vira, ten mi poradí, kudy se nejlépe dostanu ven! Já dojdu ven a tam bude ten malý spratek, co to do mě napral dráty! Na toho vezmu elektřinu a on bude mrzák jako já! Ano, to je skvělý plán! Tak to udělám!“ Tak tedy potkal vira, ten mu poradil, kudy se jde ven, ale moc mu to neradil! Že je tam prý nějaký mutant. Ale to červa nezajímalo! Šel za svým cílem a ten cíl hodlal dobít:,,Proč vlastně lidi nemají rádi červy? Já to prostě nechápu!, prý nás někteří i jedí!“ Když dorazil ven z počítače, tak viděl mladého hocha, jak se kouká na televizi. To byla jeho šance! Vypálil ven, vzal pár drátů elektřiny, ale byly na něj moc těžké: ,,Co teď? Ano, už vím, svolám sem pár kamarádů, ti mi jistě rádi pomohou!“ Tak červ pískl a najednou se okolo něj vyrojilo 100 červíků: ,,Tak, hoši, vezměte jeden drát po 10ti! Na toho kluka totiž jen jeden nevystačí! Tak na tři! RAZ, DVA A TŘI! Ouuuaaa! Ještě jednou! RAZ, DVA, TŘI! ÁÚÚÚÚÚAAAAOOO! Ještě zaberte! Iííí áá! A je to hoši!!!! Jsme tu! Tak to do toho kluka napereme! Berto?“ ,,Jo?“ ,,Vezmi tenhle kus a dej ho do televize! Marko?“ ,,Jasně?“ ,,Ty vezmi tenhle ku a dej ho tomu klukovi na kalhoty! Holko?“ ,,Jo, šéfe?“ ,, Až ti řeknu, tak otočíš tenhle knoflík a toho kluka to probije! Tak POZOR! TEEEEEEĎ!“  Toho chlapce to opravdu probilo, ale jen trošku: ,,Tak Holko, ten knoflík otoč o 100% doprava!“ ,,Už se na tom pracuje!“ ,,Ano, dokázali jsme to! Ten hoch s sebou třese! Tak honem pryč, než to někdo uvidí!“  Tak se červ pomstil svému největšímu nepříteli a že mu to dalo zabrat! Od té doby už červovi nikdo nikdy neublížil a dostal novou červí nožičku!

                 KONEC


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru