Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Trápení

25. 03. 2009
0
2
472
Autor
goldene

Proč se trápíme nad věcmi,které se ještě nestali?

Lidé se neustále trápí, aniž by dokázali vysvětlit proč. Může to být absence lásky, pochopení, pozorností nebo peněz? Nezahojená jizva v koutě našeho dětství? Nebo jsme ztratili blízkého člověka. Náhrady jeho přítomností, jako jsou zanechané věci ve skříní, v koupelně, na toaletním stolku, jsou pečlivě uchované v kartonových krabicích. Chystáme je vyhodit do nejbliššího kontejneru. Poslední vůně na prostěradle se stal prchavou vzpomínkou. Všechno čeho se nemůžeme dotknout, je buď lež nebo neexistuje. Nejhorším žvástem, kterým se snažíte takového člověka utišit, jsou fráze typu "všechno bude dobré" nebo "život jde dál" někteří lidé ztratí touhu kráčet skrz životem samy...Nejprve se v hlavě rodí myšlenka "co kdyby". Následně cítíte tížívé prázdno, myslíte na to, zda časem dokážete překrýt ten černobílý prostor. Pak vezmete telefon a zavoláte mu.

2 názory

máš tu chyby, hlavně v interpunkci. obsahově to není ničím zajímavé, je to taková "školní úvaha"

Rani
25. 03. 2009
Dát tip
každý má v sebe malé i veľké kríže....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru