Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hlava 22

27. 03. 2009
0
1
340
Autor
trepka
Nechápu to. Proč si nedokážu nikoho najít?
jsem vážně tak zoufalá, abych chodila na rande s Italem, co na to rande stejně nepřijde?
Nemůžeš to holka prostě jen tak vypotit, to ti neprojde a nejhorší je, vědět to. Ten obraz, jak budu vypadat za pár let, ten mě vážně děsí. Mám strašnej strach z obezity a je to vážně trochu ujetý, ale já se prostě strašně bojim toho, že ztloustnu. Nevim čim to je, možná, že bych tim ztratila to poslední, co na mě bylo zajímavýho? Kdysi, před lety. Nechci mluvit o svym vzhledu, vlastně nechci mluvit vůbec o ničem. Štve mě tak nějak všechno a to táhne člověka ke dnu. Nenávidim vlastně ty smyšlený postavy v mojí hlavě, stejně je nikdy nepřevedu na papír, jednou na ně zapomenu a budou mi zase chybět. Tyhle deprese k ničemu nevedou, naštěstí, jinak bysme byli národ pesimistů. Jdu fotit, to je totiž tak jediná činnost, který moje deprese snad prospěje.

1 názor

Rani
27. 03. 2009
Dát tip
daj si krémeš a je to! :D

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru