Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Básnička o Tokio Hotel

27. 03. 2009
0
8
615
Autor
Lucik0006
Lidičky držte se, no to je kotel, do Prahy přijíždí Tokio Hotel. Partička debilů odvedle z Německa xichty jak pitomá cvičená opička. Háro jim do vzduchu zuřivě trčí, lec komu už málem vypíchli oči. Zpívat to neumí,jen to tak vřeští přitom se ovívá hořícím roštím. Holky či kluci? - nesnadná otázka, tváře jak někdo, kdo pozřel žlutáska. Každý z nich utekl z jiného blázince, čumí jak sova, co padla do kuřince. Jak všichni vidíte, je to fakt hrůza, tohle je nejhorší Německá lůza. A proto ted všichni zakřičme sbohem! Tihle kokoti jsou hudby morem! Žente je odtud jak rychle to půjde, učinme přítrž té příšerné \"hudbě\"! At zmizí z hidparád od dneška na vždy, nebo se dopustím zákeřné vraždy! Až budou za krátko pod drnem hnít, teprve zavládne ve světe klid. Za vaší přízen děkuji směle, a tihle blbci at už jdou do PRDELE!!!

8 názorů

Lucik0006
30. 01. 2010
Dát tip
Já na ně nechodím!

BBarkku
27. 05. 2009
Dát tip
teda....nechápu proč někdo chodí na tokio hotel, když pak o nich píše takový........věci(?)

Rani
27. 03. 2009
Dát tip
keď čítam jej výtvory, tak áno.

Rani
27. 03. 2009
Dát tip
ona má desať rokov...

Rani
27. 03. 2009
Dát tip
a čo Vondráčková a Gott?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru