Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vox Populi, Vox Dei aneb jak vytočit historiky

28. 03. 2009
0
3
987
Autor
MadamDeCulex

Parafráze na některá oznámení z webu Detektor...značně přehnaná parafráze. Inspirace "hodnotnými" internetovými komentáři...zde možná narazíte na otázku, co to je? To není literatura! Ale co je to literatura...vystačíte-li si z definicí, že je to písemný záznam slova...ano, pak i tento podivný útvar spadá do literatury. Poklona slangu a argotu pánů historiků, amatérských archeologů, hledačů, sběratelů a -ano, i polozlodějů...:-)

Vox populi-vox Dei aneb jak vytočit historiky…

 

www.detektorweb..cz / půdovky/ nálezy/ komentáře

 

nález 1588

19.1. 2009

 

Zdravím, tak konečně pořádný nález. Vlezl jsem do jednoho polorozpadlého domu v okolí svého bydliště a ani ne po půl hodině začal hejkal vyvádět. Pánové, pod kupou papírů a hadrů ležel samopal z druhý světový. Měl sice trochu lišku, ale nic hrozného. Navíc, uvnitř byl ve 100% stavu. Můj zatím největší nález! Fotku přikládám.

Nebojte se, okamžitě jsem ho odevzdal na policii, kde mi ho -díky amině- zlegalizují nebo znehodnotí. Každopádně už pro něj mám místo nad postelí. Mějte se a přeji hodně úspěchů.

 

Dikobraz

---------------------------

komentáře: 95

 

95 raubíř444: To je vůl…máš štígro že nevim kde je tvé bydliště...

 

94 Friedrich: Umlať sa pažbou bo to udělám sám ty cype!

 

93 Palcát33: …šamarjápano…to je na frťana!

 

92 Ulex: Di do hoven i s bodlinama!

 

91 Dikobraz: Mohli byste se uklidnit?! Je to snad moje věc. Nenechám se urážet od nějakejch blbech nácků!

 

90 Heydrich88: Souhlasím s Josephem!

 

89 Ulex: Chlape, ty už sem nelez nebo tě přisámbůh deportuju do rakve!

 

88 Heydrich88: Kurva že je! Já sám bych dal i stopade…snad by to vydražil dráž, ale takle to dodělat…Magore, když tomu nerozumíš, tak se předem zeptej! Hovno ti zlegalizujou, nejsme na Slovači! Takle si to odsoudil na čtyry vývrty a zalití. Až si tam pro to pudeš, tak popros nějakýho hodnýho poliše, ať tě zastřelí!

 

87 NapoleonIII.: čeče, já sice do druhý války nedělám, ale není to vzácný?

 

86 DolfyXX: To je magor vylízaný…dát to na bengárnu…

 

85 Parabolek: pěkně, hošku! Co jinýho s takovým „starým vorezlým křápem“, že?! Proč se stím tahat na dražbu a prodávat…TAKOVÝ JAKO SEŠ TY BYCH POZAVÍRAL!

 

84 LeopoldZlatej: Di sa zakopat, hnuse!

 

83 Kartouz: C-co že si s tím udělal???? Já tohle najít na půdě, tak sa tam radostěj voběsim nebo poseru. No nejspíš oboje, ale tobě radím to první!!!!

 

82 Konrad18: Mein Gott! Du schweinhund!

 

81 Zatrsatr: Myslíš, že seš za borce?

 

80 Heurekaaa: no coment.

 

79 Vasil: Tak za tohle ti nepogratuluju! Přeji ti, aby ti ten chudák vykastrovanej sletěl na hlavu!

 

78 SSborec: Spíš si ho nechá nějakej papaláš

 

77 Pepř: Samopaly chlupatý rovnou zalejvaj. Ten ti nepřihlásej

 

76 SSborec: Vždyť je to stégéčko…mám infarkt! (z toho textu, ne z fotky, ta je fajn:-) zničit takovou nádheru...


 

next page: 1,2,3,4...

 


3 názory

papouch
30. 03. 2009
Dát tip
souhlasím s názory v diskusi... .-))

tož to bolo:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru