Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

01

29. 03. 2009
0
0
307
Autor
Vincenzo

To mě tak napadá, řeknu si že něco napíšu a něco prostě vždycky napíšu! je to docela zábava...

Svádíš mě pohledem a já jsem sám, asi se neubráním. Tvých očí čarovných, moc dobře znám, před tvými zbraněmi se nezachráním… Ta hříšná hra začíná nevině. Sedíme při svíčkách, jen ve tmě, při víně a tvoje oči. Já se v nich topím, sedím a potím se a čekám na to, jak po mě skočíš.Ta divoká šelma co v tobě čeká na příležitost. Vyčkává tiše, jsi zvláštní bytost a mě podivný pocit svírá v břiše. Vlastně se těším. Těším se na to, až tvoje ostré drápy velké ztráty způsobí na mé holé tkáni. A z ran mi bude namísto krve téct jenom pocit slasti. Budeme v pasti. Miluji hraní. Hraní si na ně. Na malý zvířátka, na piraně. Na druhé straně tam na nás čeká, divoká řeka. Hledáme cestu, jak k ní doplout. Přes peřeje, přes silný proud, co místy stahuje a místy hřeje. Až najdem způsob, jak k němu blíž. Nade mnou, pode mnou, vedle mě i na mě, ale co hlavně, se mnou ležíš. A až to skončí, tak udýcháni zůstanem ztuhlí. A naše přání, co sme si přáli, splní se a my zralí a s úsměvem na tváři, krev se nám vaří. Pak řeknem „díky!“ A do vlastní kůže nás vrátí známé cviky a pocit nesmělosti, zase se vrací. Rozloučíme se jako dva malí zrádci. Zůstává poslední podmínka, že… Jedinou památkou, zůstane vzpomínka.
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru