Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

14

29. 03. 2009
0
0
297
Autor
Vincenzo

já bych chtěl popřát všem pěknej den!

14

 

Mám svět rád, chci se smát a bavit se napořád. Chci chytnout tě za ruku, letět s tebou do vzduchu a nadobro odsud zmizet. Nové věci poznat, vidět. Chvilku smát se chvilku plakat, něco zažít, to je nápad co mou hlavu jak červ napad. Skočil na ní, nechce pustit, nechce se mě vůbec vzdát. Začínám se toho bát. Co když svůj současný život pustím z uzdy? Pak zažiju spoustu příhod, spoustu zvláštních, neobvyklých zážitků, ve zvláštních chvílích. Stereotyp už mě nudí, jsem v něm zmaten, chci se vzbudit, chci svůj život plně žít. Užívat si slunce svit, větru závan, deště smršť, projít lesem, přeplout poušť, najít v trávě svítání, celý svět mít na dlani. To a ještě něco navíc, namazat si velký krajíc a hladem se nasytit. Nezastavovat se, jít.  Až tam dojdu, až to poznám, ke svým činům všem se doznám, pak přijde poslední soud,  mě nezbyde mi nic, než plout.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru