Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

jaro

31. 03. 2009
3
15
1040
Autor
evička

Jaro je každý rok

protože utíká blok co blok

zase uslyšíme zpívat  ptáčky

a už nemusíme nosit kozačky

po jaru začne léto

vnoučátka na něho

vždy volají  teto ! teto !


15 názorů

alternic
31. 03. 2009
Dát tip
:-)

evička
31. 03. 2009
Dát tip
děkuju, jako její táta sem chodím sem málo, nechci zasahovat do názorů, ale musí mít formu. a od papucha se mi to opravdu nelíbilo. za názory, ale přesto děkuju i za mlou. chodí se dívat ráda, jen s počítačem to tolik neumí.

Tak na 9 to je fajn:) nepozeral som vek, sorry.

pavelpavel
31. 03. 2009
Dát tip
pro papouch jsi li trochu chytrý, tak děti se mají povzbudit v činnostech, jež mají smysl .To jsem si o tomto serveru myslel, ale jak vidím lidi jako tebe tak je mi to líto.....

Norsko 1
31. 03. 2009
Dát tip
Blok co blok ? Blok byl přece ruský spisovatel

evička
31. 03. 2009
Dát tip
no možná se mýlíš a nepoučuji nikoho jen si myslím, že když nevím tak se nevyjadřuju. A děkuju za kompliment, že jsem chytrolín, ale je pravdou, že jsi té malé holce možná dal pochvalu to asi ano, ale nevím jak to pochopí ten tvůj slovník...

papouch
31. 03. 2009
Dát tip
jáá se... :-)) ..bavím :)) fakt miluju chytrolíny, co vlezou na písmák, jsou tu čtrnáct dní a hned poučujou a jsou chytrý jak deset čertů... fakt jo :-))))

pavelpavel
31. 03. 2009
Dát tip
Možná by se papouch měl zamyslet jak opravdu chytit ty co se vydávají za jiné ? třeba i on se vydává za toho kým není? Podle sebe soudím tebe. Já věřím , že to psala malá holčička, protože mnoho děl od dospělých lých nemá takovou fantazii. Pojdme raději hezky věřit ANO PANE PAPOUŠKU..... Dříve měřit pak řezat..., že????

evička
31. 03. 2009
Dát tip
pro papouch a podobným: je mi líto, že jsi něco jako admin., který by asi měl být nestranný.....???? Asi bych tě vyhodil z práce za takovýto projev....třeba v nemocnici ihned. Toto opravdu psala devitiletá holčička, ale asi nemáš na to napsat ani slušnou kritiku....a dále ... asi Ty s poezii nemáš nic společného. Psal jsem zde za malou a mám její rukopisy a nebyla opravena ani čárka, a raději sedte za počítačem. A je vidět, že hloupých je zde asi více a ty bezesporu hlupákem jsi, reaguj na vulgární básně ( ale pro tebe) budou asi moderní... Toto nepsala evička! Prosím tak už raději nepiště a povzbuďte spíše snahu, kterou která je milá..Víte co to je ?

rubi
31. 03. 2009
Dát tip
Nevěřte tomu, ale je to tak !!!!!!!!!!!! Píše to malá slečna!!!!!

Joj, každú jar čítam básne o jari... škoda, že len malinkaty podiel z nich je niečim nový, pohlcujúci... škoda, že tvoja nie:(

rubi
31. 03. 2009
Dát tip
Nevěřte tomu, ale je to tak !!!!!!!!!!!! Píše to malá slečna!!!!!

rubi
31. 03. 2009
Dát tip
Není k tomu co dodat? Někdo na to má i v takhle malém věku a někdo nikdy ( nemyslím, že každý musí být básník....), ale projev je hloupý.....

nevolají vnoučátka někdy třeba...babi? :o) ale možná je to dnes jinak...

papouch
31. 03. 2009
Dát tip
Až chytím toho parchanta, co sem pod různými dětskými nicky cpe tyhle voloviny, tak mu... to eště nevím, co mu, ale něco určitě! :-ppp

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru