Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Divoká ???

05. 04. 2009
2
2
413
Autor
Wolfindark
Listuju stránkama, téměř prázdného deníku. Pár poznámek, pár básní... Jsou to jen písmenka, říkám si. A až teď vidím tu souvislost deníku s mým životem.... Ale cítí ten, kdo to čte, to co já při psaní?               
Je v tom tolik citu, ale kdo ho uvnitř všeho opravdu pozná? Je tak hluboko skrytý a při tom ze všeho číší....Některé stránky jsou opálené....Mám ráda oheň, tak jsem si hrála...Vyzařuje z něj, tolik síly, blaha, požitku, světla, života... Cítím se c bezpečí...V mých očích je vlk, jak často slýchávám... Ale já taková prostě jsem. Volná, nezpoutaná, oddaná a přece mám svou hlavu, hrdá, dychtivá a žíznivá po bojích. Čekám na ty boje, co přijdou...Oni totiž přijdou. Nevím jestli z toho mám být šťastná, nebo se toho bát, ale prostě se těším....jsem blázen....Budou to totiž boje jiných světů. A já se budu konečně bít... Je to jako chtíč, něco ve mě běsní...V mém nitru je divoký vlk, a proto mě lidé odmítájí, bojí se...Proč se lidé bojí divokosti, vždyť i oni kdysi patřili k vlkům. Byly jsme jedna velká smečka, ale jak je tomu nyní? Lidé se bojí, to je to hlavní...STRACH...                                    

2 názory

Lightdancer
10. 04. 2009
Dát tip
oooo....ahoj sestro....já se taky moc těšim na ty boje....bejt bojovníkem světla je dar a zároveň prokleltí....když ale dojdem cíle jedno je jistý - bude to NĚCO !!!! :) ****

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru