Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lid - nelid

10. 04. 2009
1
5
666
Autor
Pseudo_pes
S přibívajícím věkem zjišťujeme, ač věk není vysoký, že možností je mnoho - nemusíme nic a můžeme vše. Ale... Tedy, nikdo nám nenalajnoval život předem. Každý prochází životem tak, jak mu přijde vhodné. Za svůj krátký život jsem poznal několik typů lidí - 1. skupina žije. Žije život naplno a ničím se nasvazuje - narazí na překážku, nic si z ní nedělá a přejde ji. 2. skupina je přesný opak - jsa uzavřen, zůstává takový člověk na dně potravního řetězce - proto také když narazí, zastaví se, a dlouhou dobu čeká před touto překážkou, než se jí pokusí přelézt. Další skupinu tvoří lidé, kteří životem "proplouvají". Nevšímají si překážek a jdou dál. Ovšem - která skupina je nejlepší?

5 názorů

Pseudo_pes
17. 05. 2009
Dát tip
Bard Jack: Já si nemyslím že úvaha musí být dlouhá - může, ale múže být i stručná... ale toť zajisté subjektivní ;)

Lightdancer
10. 04. 2009
Dát tip
Nejlepší by bylo přestat kategorizovat a svrhnout světovou vládu !!!!:)

NEJLEPŠÍ JE GOOGLID...:O)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru