Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tobě

12. 04. 2009
11
16
1019
Autor
Marcela.K.
Myslela jsem si
že už nikdy nebudu muset psát
něžné básně
protože
nebude komu
 
Myslela jsem si
že sny nemají ruce
 
a ony  dokáží i krvácet
 
Dívám se do zrcadla
říkám si
Bože
to je let!
 
Vracíš mi všechno
i s úroky
moje poslední lásko

16 názorů

Marcela.K.
22. 12. 2012
Dát tip

.


Edvin1
17. 04. 2009
Dát tip
Jasně, vysvětlovat zamilovanému... Jak bláhové! Máš recht, jako života znalý jsem se o to neměl pokoušet, nýbrž moudře pokývat hlavou a se znaveným úsměvem prohlásit, že to s časem rozchodíš. :-))))))

Marcela.K.
16. 04. 2009
Dát tip
Edvine, tady jsi to hodně netrefil :-) Moje "poslední láska" mi vše vrací i s úroky... není toho málo :-) já vůbec nebrečím...naopak ...jsem šťastná ;-)

Edvin1
14. 04. 2009
Dát tip
Víš, mylenko, poněkud nabývám dojmu, žes mi příkladem, jak nepsat. Sorry. Pláč nad ztracenými, nebo nejistými láskami, a teď ještě nad plynutím času. Co tak si z obojího udělat srandu? To by bylo zdravější pro duševní zdraví jak čtenářů, tak Autorky. Zkus to, prosím! Tvůj dědEd :-)

Hezké,TIP

Rampoušek
12. 04. 2009
Dát tip
docela jo /*

Honzyk
12. 04. 2009
Dát tip
... a ze je to z tvych textu taky znat...!!!:P

Marcela.K.
12. 04. 2009
Dát tip
Rozhodně ne...neznám asi ani sama sebe :-)

Honzyk
12. 04. 2009
Dát tip
...o mne nemusis....o)))).. diky...vzdyt me ani neznas...nebo jo?:P..xcau.

Marcela.K.
12. 04. 2009
Dát tip
Tak aspoň že tak... už jsem začínala mít strach :-)

Honzyk
12. 04. 2009
Dát tip
no... na nezny basnicky moc nejsem, pravda...nehy kousicky dostavam spis "v naturaliich"...tak je to...

Marcela.K.
12. 04. 2009
Dát tip
Možná už Ti , Honzyku, jen dlouho nikdo nenapsal něžnou básničku ...ale to už bys se asi udusil úplně :-)

Honzyk
12. 04. 2009
Dát tip
NA ME PRILIS VELKY DRAMO...A ZE TOHO PATOSU COUHA TEDA Z KAZDY BOTY, RUKAVU...AZ SE DUSIM TEDA..no co, blbe jsem vlez na koupaliste...ma chyba...o)

ruprecht
12. 04. 2009
Dát tip
kategorie sms...

Norsko 1
12. 04. 2009
Dát tip
svěrák byl ve vratných lahvích taky pěkně hustej

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru