Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pepe nemá holku

15. 04. 2009
4
10
965
Autor
Mončičák

Pepe se ráno vzbudil do povidel. Kolem něho se táhla dlouhá, hnědofialová povidlová šňůra. Zkusil ji překousnout, ale nešlo to. Prokázalo se, že se nedokáže do ničeho pořádně zažrat. Zkoušel ji ulízat, ale neslavil úspěch. Jak by, když se mu to nedařilo ani s vlastní pěšinkou. Zkoušel ji podlézt. Podlézat neuměl. Zkoušel ji přefiknout. No to už vůbec ne. Ech. Smutný Pepe. Píchá si tak jen tak do polštáře. Vytváří z peří labuť. Ta podlétá i nadlétá šňůru a pak vyprdne vajíčko. Pak se pochopitelně vyprdne na Pepeho. Ale jemu pořád zůstalo to vajíčko.

Volské oko? Vysedět? Nebo se na to už konečně Vysrat?


10 názorů

yarda
15. 04. 2009
Dát tip
tahle je taky dobrá, ani si nemyslim, že by to byla vykradačka vltavy - ja davam tip

Mončičák
15. 04. 2009
Dát tip
Hele, vy:-) Ja si to teda pudu poslechnout a taky jste me vyprovokovali k tomu, ze neco fakt zkopiruju:-) Du na to!

Mončičák
15. 04. 2009
Dát tip
Hele, vy:-) Ja si to teda pudu poslechnout a taky jste me vyprovokovali k tomu, ze neco fakt zkopiruju:-) Du na to!

Mončičák
15. 04. 2009
Dát tip
Hele, vy:-) Ja si to teda pudu poslechnout a taky jste me vyprovokovali k tomu, ze neco fakt zkopiruju:-) Du na to!

Mončičák
15. 04. 2009
Dát tip
Hele, vy:-) Ja si to teda pudu poslechnout a taky jste me vyprovokovali k tomu, ze neco fakt zkopiruju:-) Du na to!

Fouraix
15. 04. 2009
Dát tip
spirit: úplně přesně tento zhovadile skvělej úryvek sem chtěl napsat:) i když už bych ho na písmáku psal pod něco podruhý

Spirit
15. 04. 2009
Dát tip
no spíš neslyšela - písňovej text Vltavy :) ale mě to přijde teda dost podobný "vzbudit se do povidel" a "spadnout z kola do povidel", protože ty povidla nejsou ani v jednom případě neutrální, maj v těch spojeních stejný avantgardotvorný úlohy. ale jo, já ti třeba věřím :)

Mončičák
15. 04. 2009
Dát tip
To je přece jen jedno slovo - povidla, na to se snad ani nemůže vztahovat copyrájt, dá se zkopírovat atmosféra, rým, nebo kontext, ale ne jedno slovo :-) A skutečně je to moje, od Nebřenskýho jsem tohle v životě nečetla:-)

Spirit
15. 04. 2009
Dát tip
když mě blázen z pole viděl spad jsem z kola do povidel to je Nebřenskýho text. a z týhle věci nejlepší část, takže i pokud je to tady z tvý hlavy, nikdy tomu tak úplně nebudu věřit ;)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru